Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Ok, tack! Jag kommer nog testa tidigare. I många trådar plussar många tidigare än utsatt testdag. Vad tror ni? Usch denna väntan!
Ok, tack! Jag kommer nog testa tidigare. I många trådar plussar många tidigare än utsatt testdag. Vad tror ni? Usch denna väntan!
Tack för stödet Cina :)
Jo.. Nu är det min tur att "hålla mig sysselsatt" ;)
Om inte mensen kommer så ska jag försöka testa så sent som möjligt(vid utsatt td). Brukar nästan tävla med mig själv för att se hur länge jag kan vänta. Sen är man ju rädd för det dåliga. Känns ändå skönt att vi har ett försök kvar i värsta fall!
Kram!
Haha!! Handarbete :)
Kanske lite korsstygn haha!! Fick väldigt roliga bilder i huvudet på någon som sitter och biter sig i tungan och försöker virka.
Blir sjukt trött av crinonen! Vill bara sova hela tiden. Kan ju också vara nåt.. Sova sig igenom tiden :)
Kör du med äl-stickor? Eller hoppa över helt för mannen inte är hemma?
Kram <3
Vår första kallelse efter vi fick ett plus är den 28/9
Min fråga: vad händer Sen? Ska jag kontakta en barnmorska på annat håll? Eller ska man gå till rmc igen? Har ni tips på bra barnmorska i skåne? Kör gärna en bit för att få en bättre kontakt. Fått uppfattning att privat är lite mer personligt än vc? Tacksam för svar!!
Ibland slår kroppen till och bara funkar. Så skönt! Hoppas några av dem är riktiga överlevare! En liten chans är ju ändå en chans :)
Lite nollställd idag.. Tänker att allt jag känner är pga crinonen. Inte för att det finns något levande där nere. Ja ja..
Det blir som det blir.
Den gången jag fick utomkveds kände jag ingenting. Var i vecka 10 när jag blev opererad. Fast i efterhand så vet jag att jag varit skittrött och lite svullen om magen och doftkänslig. Alla gånger är ju ändå inte lika..
Slut på analys ;)
Önskar att man bara kunde stänga av tankarna lite!(och spola fram tiden)
Idag har det varit en jobbig dag :(. Inget speciellt har hänt men tankarna har farit runt i huvudet..ni vet hur det är.. Så jag hade verkligen behövt den där knappen idag. Håller tummarna för er <3
Jag förstår dig, jag har ingen bra dag heller. Tankarna går upp och ner. Jag är ganska säker på att det inte gått denna gången heller. Crinonen som kommer ut är lite ljusrosa och känslan är bara dålig kring allt. Just nu känns det som det aldrig kommer funka.
Va fasen, missade ditt inlägg..
Förstår dig. Jag hade en sån dag häromdagen.. Så less på allt och bitter över all otur hela tiden. Fattar inte hur det kunde sluta så jävla illa för mig.. En äggledare kort, endometrios, pco.. Fan vad orättvist.
Jag har också en skitdag idag. Sur och tvär och trött på allt och alla.
Bitter över situationen. Tänk på alla som inte behöver gå igenom detta. De fattar inte hur bra de har det.
Ledsen att jag inte kunde skriva något mer peppande.. Står still i min sura hjärna idag.
Bara att hoppas på att det blir en bättre dag imorgon..
Stor styrkerkam till er!
Jag testade nu på morgonen och det va som väntat negativt. Jag har ett test kvar och gör det på testdagen. Jag kände det på mig, men blev ändå väldigt ledsen. Har inte hämtat mig än. Det kommer aldrig gå detta :(
Usch! Varför går det inte bra för oss? Jag testade igen och det va väldigt mycket negativt. Ska bli skönt att slippa crinone, ni vill jag bara att mensen kommer! Jag läste om något som heter embryo glue. För mitt stora problem är ju att embryona inte fäster?! Jag ska prata med rmc och se vad dom säger.
Vi får deppa idag och kanske någon dag till, sen är det nya tag! Stor kram till alla!
Jag är så ledsen. Så sjukt jävla orättvist är detta. Varför ska vi ha det så svårt?
Mensvärk från helvetet nu med. Hur mycket ska man behöva utstå? Sååå jobbigt att behöva gå igenom hela behandlingen igen. Varför kunde inte vi få något till frysen? Tur att jag har mina älskade djur som tröstar.. Häst, katter, höns :)
Kram
Nu kom mensen. Inte förvånad, varför skulle något gå min väg. RD 12 idag.