30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
Efter 4 år kämpande har vi nu för första gånget sett ett pluss på stickan.
BF är beräknat i oktober 2012. Någon mer därute som ganska nyligen fått pluss och vill följas åt??
Efter 4 år kämpande har vi nu för första gånget sett ett pluss på stickan.
BF är beräknat i oktober 2012. Någon mer därute som ganska nyligen fått pluss och vill följas åt??
Hej wow kvitter vilka tydliga bilder är det i 3D? Häftigt!!
Idamarie - jobbigt med dödsfall i familj, även om det tillhör livet i oftast är allt skit på en gång:( hoppas det är lugnt för er sen!! Jag e själv jätterolig för min 90årig mormor som är jättedålig nu och vi står varann jättenära, vill så gärna hon träffar min bebis..
Jmelb ja håll koll på blodtrycket!!! Jag har varit på akutbesök på spec.gyn idag hade ett blodtryck på 144/100 inte bra o tilltagande huvudvärk men ingen äggvita i urinen men det kan vara en begynnande start på havandeskapsförgiftning.. Så jag ska tillbaka på mån. Lite orolig blir man ju.. O jättesvårt göra CTG på mig men den sparka o levde om så det gjorde mig ännu lugnare!!
Men håll koll på symtom som huvudvärk,synrubbning och eller ont ovanför gravidmagen! Då ska Man direkt åka in o kolla blodtryck och äggvitan!!
Annars är det skönt o höra att de flesta av er verkar må bra, men det känns som ngr fallit bort på vägen :( stor kram o ha en skön helg så får vi se vem som e först ut!!! ;) kramar
Kvitter - vilka fina bilder! Ja, det är helt knasigt att man bär på en liten person i sin mage
Idamarie - beklagar också dödsfallen. Livet är verkligen så märkligt med hur glädje o sorg blandas ihop.
Jmelb - 20 dagar kvar? Det är ju ingenting!!
Tre veckor kvar på jobbet nu, fortfarande ingen ersättare i siktet. Aningen frusterad på min chef, men samtidigt så har jag bestämt mig för att inte bli stressad. Hon vet så väl att det bara är jag som ansvarar för mitt område, och vilket datum jag går hem - så vill hon att det ska bli en vettig överlämning till någon så får hon nog sätta fart.
Helgkramar till er alla. Här i huset ska vi måla barnrum o sovrum idag. Men först: frukost
17 dagar kvar och jag kom på att vi måste köpa någon form av ytterkläder till bebisen! Vad har ni tänkt sätta på era nyfödda i oktober? Vinteroverall känns väl lite för varmt?
Jag har köpt en fleece overall i grått i strl 62 på lindex. Tänker mig lager på lager..
Ja lager på lager är bra. Och oftast ligger dom nerbäddade i vagn ute med ju... Får se mig om efter nått i fleece!
Hoppsan hejsan va länge sen jag var inne o titta tråden!
Kvitter: Vilka fina bilder på erat lilla pyre:) Vet ni vad det är?
idamarie: Beklagar sorgen:( Aldrig trevligt att mista nära o kära.
UL gick bra förutom att när dom hade tryckt på magen en stund så tröck det väl på pulsådern eller nått för jisses så illa jag mådde så jag fick lägga mig på sidan... Det är en lite FLICKA:) Lite liten (beräknad vikt 15-1600g) men annars såg allt ut som det skulle:) Ska tillbaka den 1a oktober för att se om hon växer som hon ska. Min foster mamma är supernöjd för nu vet hon vad hon kan sticka till:)Även köpt en klänning haha.
Efter vattengympan i fredags tror jag att jag fick lite förvärkar när jag skulle vila lite så nu börjas det. Har inte fått sova så bra på nätterna eller vila på dagen pga att pyret i magen lever loppan... Därav trött.. Ont under fötterna med. Har redan börjat bli rastlös av att gå hemma efter bara en vecka... Hur ska det gå när det är 50 dagar kvar till BF?
Har fortfarande inte fått upp några tavlor på väggarna men satsar på att få upp lite imorgon söndag.
Förkylningen är borta men har en nästäppa som heter duga så jag llever på nässpray...
Hoppas alla har en skön helg!
Kram på er alla!
Mitt vatten har gått, så jag ska in för bedömningen. Känns lite snurrigt.
Kramar!
Nemen oj! Kom det mycket eller sipprar det? Vad spännande!!! Kanske du gosar med bebis om en stund :)
pölsan: åhh vad spännande.. då kanske vi har en liten bebis i tråden snart.. lycka till!
Pölsan: Hoppsan! Hoppas allt går bra för er:) Kram