-
Grattis! Och välkommen tillbaka till tråden!!Odessa skrev 2012-05-06 09:25:57 följande:Hej! Minns ni mig? Vill bara hoppa in och berätta att jag fick ett plus nu i dagarna efter ett ostimulerar FET. Hoppas att den här graviditeten tar sig nu! Är här inne och läser ibland, lite kul att hålla koll på er och önskar er all lycka till!
-
I morgon gäller det! Jag hoppas verkligen att det är någon som växer här inne annars får jag nog börja gå på diet! Kollade gamla bilder från förra graviditeten och den magen jag har nu motsvarar ungefär vecka 25 förra gången! Jisses vilken skillnad!
RUL klockan 11. Och jag kommer vara så nervös! Var det inte fler som hade rul nu i dagarna?
Oj har ni redan bokat in föräldrarkurs? Det gick vi inte på förren sista veckorna förra gången jag var gravid! -
En välskapt liten bebis ligger i magen och vänder och vrider sig, kliar sig lite i huvudet och suger på händerna! Så lycklig!! Men om det är en liten flicka eller pojke är fortfarande en hemlighet! BM kunde inte se... Men vi är så glada att allt ser bra ut. Har moderkakan baktill denna gången. Säkert därför jag började känna bebisen så tidigt!
-
Förresten, ingen mer som tänker haka på och visa lite magbilder?
-
Här kommer en bild. Vi fick inte så många bra bilder men här ser man iallafall bröstkorgen, halsen och huvudet och så armen som den håller mot munnen!
Caspianne: Nej vi frågade om man kunde se könet men BM sa att den låg lite fel för det. Men hon verkade faktiskt inte alls så sugen på att kolla närmre heller och se om hon kunde se från annan vinkel. Ja, det blir ju fler UL så kanske då. Jag som så gärna ville veta! Men känslan säger flicka!
jmelb: otränad tjej med dålig kondis.. haha! Ja man vill ju så gärna att det ska synas att man är gravid! -
Caspianne: det kommer gå kanonbra. Och ja, två strl större bh är bevis nog!
Netz: vad synd att inte din bild kommer upp!
-
är bilden för stor? Jag brukar få förminska mina.Netz skrev 2012-05-11 23:15:57 följande:Kvitter: Ja det är jättesynd... Det laddar o laddar men händer inget:(
-
Susanba: usch låter verkligen inget vidare med foglossning. Jag har klarat mig lindrigt undan. Namn har vi inte pratat om ännu. Som ni andra så har jag jättesvårt för att komma på nått pojknamn. Vad gäller flicknamn finns det många fina. Just nu tycker jag att Estelle efter lillprinsessasn är fint men jag tror inte att det går hem hos mannen. Men om jag börjar bearbeta honom nu så kanske han hinner ändra sig.
vår dotter heter Alice och han var inte alls förtjust i det först men efter att jag pratat om det i nio månader så tyckte han att det passade jättebra när hon väl kom ut! Haha..
-
Jmelb: sådana drömmar är inte kul. Förstår din oro. Man påverkas nog mer av sina drömmar än vad man tror.. Men det kommer gå bra. Tycker också att min mage känns alldeles mjuk ibland. Jag är så glad att jag känner bebisen nästan varje dag nu. Det ger trygghet! Hoppas du med börjar känna av den snart!
-
Lycka till på alla RUL idag! Ser fram emot uppdateringar här senare idag då!! Hoppas ni har turen att få veta kön! Jag försöker övertala mannen att boka in ett könsUL i malmö. Men han är inte lika nyfiken som jag tyvärr...