30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
Haha... Du får säga att du gjort En bröstförstoring i helgen!
Pölsan: välkommen!! Jag har också en lite redan. En tvåårig flicka. När har du vul?
Här är en till som mår illa, men är ändå hungrig!! Ibland blir illamåendet bättre när jag ätit och ibland blir det mycket värre! Snurrigt!
Välkommen rikolin! Kul med en till som är från denna sidan sverige mellan kalmar och karlskrona är det ju inte så långt!
Oj du får vänta länge på ditt vul då?!
Lycka till idag Odessa!
Grattis odessa! Vad härligt att få det bekräftat att det finna en litet hjärta som slår därinne! Gud vad jag längtar till fredag. Jag känner mig mer och mer osäker på att det finns nått där inne!
Åh vilken bra tabell med hcg värden! På väg hem från jobbet nu och köpte ett CB mef veckoindikator!
Förra gången stod det 3+ på. Tror ni kan testa nu i kväll eller är det fortfarande viktigt att det är morgonkisset! Vill ju inte riskera att det står vecka 1-2!! Då blir ja ju jättenervös!
Caspianne: vilka CB hittade du förresten som visar till och med vecka 5? Jag har bara hittat som visar 3+!
jag testade förresten nu. Det tog jättelång tid innan det kom fram. Hann bli riktigt nervös och tänka många dystra tankar men till slut så kom "gravid 3+" upp. Phu! Då har ju inte nivåerna sjunkit iallafall!!
Jag är också väldigt yr. Särskilt när jag reser mig ipp eller på nattrn när man ska på toa. Missar nästan toastolen varje natt !
Jag har blivit så fruktansvärt känslig också. Gråter för ingenting!
I går vsr det extra jobbigt nör jag hömtade vår lilla tjej på dagis. Hon trivs inget vidare och hon satt ensam i ett rum medan dom andra åt. Hpn ville inte äta. Jag bröt ihop helt och vill helst aldrig mer gå tillbaks med henne dit!
Tycker så fruktansvärt synd om henne!
Idag gäller det! Klockan ett ska vi vara i malmö! Usch! Fast att jag har grav.symptom så är jag rädd att det ska ha dött utan att kroppen har fattat det!
Odessa, nej!!! Kramar till er! Allt som såg bra ut på vul ju!!?
Vårt vul gick jättebra! Perfekt i storlek och ett tickande hjärta. Läkaren sa att om man sett ett hjärta i denna veckan kan man pusta ut för det är väldigt sällan man får missfall efter det. Men nu efter det som hände er odessa så vågar man ju inte tro på det!
susanba: Jag tempar både denna och förra graviditeten. Det gick/går lite upp och ner med temperaturen men oftast ligger den ½ -1 grad mer än vanligt. Men det finns gånger då den legat på normala 36 grader också men det har ju gått bra ändå!
Legat däckad i magsjuka ett par dagar här hemma! Inget vidare med sånt illamående uppepå gravid illamåendet vill jag lova!
Men nu är jag på benen igen och ska palla mig iväg till jobbet imorgon!
Jag är sjukt trött på dagarna! Vill bara sova hela tiden! Vad man glömmer från förra graviditeten! Det var mycket lättare förra gången att var trött när man inte hade en 2-åring som vill aktiveras på eftermiddagarna!!
Ang vaccinering så tänker jag inte vaccinera mig. Förra gången jag var gravid var under fågelinfluensa-hysterin. Då föll jag för trycket och vaccinerade mig. Nu i efterhand kan jag ångra det lite. Mycket pga att det var ett så nytt och oprövat vaccin. Men facit i hand och alla som blev sjuka av sprutan skulle jag aldrig gjort om det!
Men du pratar väl om den vanliga influensavaccineringen så den hade jag inte varit rädd för. Men jag tycker det onödigt! Men det är ju upp till var och en!
inga cravings här. Skulle vara kaviar då när jag tänker på det. Har blivit storkonsument av kalles kaviar!
Välkomna ni nya!