• Netz

30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?

Hej på er!

Även jag har tittat lite på eran tråd:)
    Har försökt i ca 4½ år och nu efter två stycken IVF så har vi äntligen plussat så vi går in i V6 nu.
    Har mest varit hungrig o trött än så länge men även haft överstimulans i äggstockarna efter ÄP..
    En mindre skön känsla men nu är det bra.

• Netz

Tack!
    Jag såg att många av er får vänta till V18 för UL men om två veckor är jag i v8 och ska få göra ett UL. Är det för att jag har gjort IVF eller för att man har haft ett par missfall innan? Någon som vet?
    Spännande är det i alla fall:)

• Netz

Konstigt att det är så olika veckor man får göra UL här sa dom v 8, 13 och 20 om jag lyssna rätt...

Har också sådana där jobbiga flytningar.. Bra? Eller kan man få det att minska åtminstone?

• Netz

bellan1981
    Jag är i samma ålder som dig och har räknat ut att jag med ska ha i nov. Ska på UL den 11 april och inte heller vågat riktigt. Hoppas det går vägen för dig/er:)

• Netz

Tack! Jo det är inte riktigt verkligt än kan jag lova:)

• Netz

Känns så bra att få komma in på den här tråden och blir välkomnad:) Tack vilka goa människor ni är:)
    Jag bor i Linköping och har precis gått in i v 6:) Har lite problem med matlusten och är trött nästan hela tiden så en tupplur mitt på dagen tackar jag inte nej till:p
    Grattis till alla som har lyckats och jag hoppas att alla når ända fram:)
    Nu blir det sängen för min del. alla får ha det så gott

• Netz
    Jmelb: Ja det låter ju trevligt:) alltid kul att träffa nya människor så vi får hålla tummarna:)

Bellan1981: Hoppas du får det skönt i Spanien. Passa på att njut:)
  • Netz

Hej alla och grattis till era positiva VUL:)

Själv har jag åkt på en förkylning och därmed började illamåendet oxå... Har mått illa i två dagar men ska väl komma på vad man kan äta o dricka så man kan må lite bättre. Några förslag som funkar?

Vet inte om jag vill göra ett KUB-test.. Eller se vad barnet har för kön.. Vill nog få en överraskning:p

• Netz

Jättefina bilder på era UL/VLU Skrattande Man blir glad av att se bilder på de små krypen och hoppas även att en annan kan få en bild nästa vecka då det är våran turFlört

Tack för infon om illamående. Jag är fortfarande förkyld men mår inte lika illa men hostar så illa att det känns i hela kroppen och att kräkreflexerna sätter igångRynkar på näsan

• Netz

Det är så kul att läsa om era VLU! Räknar ner tills onsdag då det är våran tur:)

Det känns så spännande eftersom det är så tidigt i graviditeten. Har tyckt att tiden har gått så
    sakta...Längtar!

Svar på tråden 30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?