30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
Hej alla!
Nu har jag läst igenom hela tråden och här skulle jag vilja vara med!
Jag och min sambo hade försökt i 2½år när vi fick påbörja IVF. Vi gjorde vår på Carl Von Linne Kliniken i Uppsala och hade ÄP den 3feb och ET den 5feb!
Vi blev båda enormt överraskade när det visade sig att vi blivit gravida på första försöket!! Helt otrolig känsla! Det var svårt att förstå, vi hade nästan ställt in oss på att det inte skull ta. Nu är jag i v 6+3 idag och vi har UL den 27mars! En hel evighet till dess men min klinik tyckte inte vi behövde komma in tidigare.
Jag blir 32 år i år och min sambo blir 33.
Valborgshelgen flytta vi till vårt första hus!! känns jättekonstigt måste jag säga men det kan inte bli bättre timing på att få barn nu samtidigt som vi flyttar till hus!
Vi bor i Eskilstuna.
Själv har jag inga symptom direkt. Lite ömma bröst men inte så farligt och sen lite molande värk precis som mensvärk. Som ni andra blir jag ju också otroligt nojjig över att inte ha symptom!! Men försöker vara glad för att jag slipper illamåendet! =)
Jobbar på förskola med barn mellan 1-5år och det är alldeles underbart roligt och spännande! Ingen dag är sig lik! =)
BF enligt FL är 25oktober