Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Farbror6 skrev 2012-02-08 10:27:38 följande:
    Uppoffring??
    Om du vet hur mannens anatomi fungerar så vet du att sädesceller bildas konstant och måste ut annars får man värk som faaan i pungen...

Man antog att de hade regelbundet sex.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:32:00 följande:
    Inte gått in i en relation förrän hon är frisk.
    Ens om killen gärna ville hjälpa till med det han kunde?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:34:39 följande:
    Om hon kan acceptera att han är en egen person och onanerar om hon inte är hemma och tänker på det han vill.
    Att hjälpa till med det han kan är isf att inte onanera i hennes närhet.

Under givna förutsättningar talar vi om. Måste alltså TS avsåt från killen, han tvingas avstå från henne? Även om de VILL försöka vara tillsammans? Vem tvingar någon nu?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 11:17:44 följande:
    Under givna omständigheter så får de vara tillsammans bäst de vill. Men å andra sidan verkar inte NPeters rabiat vad gäller onani och skulle inte dumpa killen om hon kom på honom med att onanera.
    Problemet verkar inte vara lika stort där, som hos dig.  

Mitt val att vara ensam i stället för att tvinga någon? Jo, det är ju rabiat. Och TVÅNG.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 11:17:44 följande:
    Under givna omständigheter så får de vara tillsammans bäst de vill. Men å andra sidan verkar inte NPeters rabiat vad gäller onani och skulle inte dumpa killen om hon kom på honom med att onanera.
    Problemet verkar inte vara lika stort där, som hos dig.  
    Så man får vara tillsammans bäst man vill även om man kommer överens om en begränsning? Det var generöst av dig. I mitt fall har du i och för sig sagt att man inte får det, och även nyss angående NPeters. Att DU upplever mina problem större än vad jag gör ärvänligt men onödigt.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 11:30:02 följande:
    Nej men det faktum att du skulle dumpa en man som ärligt talar om för dig att han vill kunna onanera är TVÅNG! Psykisk tvång. 
    Låt bli att onanera eller så dumpar jag dig, till och med du måste se att det är tvång. 
    Vill du att jag ska tycka att du är äcklig och inte vilja att du rör vid mig? DET är tvång.  

Alla relationer har sina villkor och begränsningar.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:08:29 följande:
    Exakt. 
    Men det finns en medlem i denna tråd som påstår att om hennes kille skulle ändra sig efter en tid och ta upp till diskussion att han faktiskt vill få onanera så skulle hon fråga honom om han vill att hon ska äcklas av honom. Sedan skulle det troligen ta slut. 

Är det inte en diskussion? Att man kommer överens om att göra slut på grund av ändrade förutsättningar*? Är det bara en diskussion om jag ger med mig?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:11:51 följande:
    Jag kommer aldrig ha någon förståelse för hur man kan göra slut med någon pga onani (såvida personen inte väljer onani före närkontakt med partnern). 
    Du kommer aldrig få mig att förstå hur du resonerar.
    Och diskussion. Du skulle fråga om han vill att du ska tycka att han är äcklig och inte vilja att han rör vid dig. Mycket till diskussion  

Så en diskussion måste leda till att den som tar upp ämnet "vinner"? Eller kan det vara en diskussion där man lägger fram sina ideer och en part fortfarande känner likadant som förut efter man diskuterat klart?

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:18:28 följande:
    Med dig är det döfött från det han öppnar munnen. Det finns ingen chans för honom att vinna (ja förutom det faktum att han slipper dig kanske). 
    Döfött.  

Vad är egentligen ditt problem med mig? Att jag vet vad jag kan leva med och inte? Varför tar du så illa upp, när det är jag som anpassar mitt liv efter hurdan jag är. Kan en man jag tycker om leva med mig så vore väl det toppen. Kan han inte så lever jag ensam.

En asexuell person kommer inte plötsligt på att den har sexuella behov, om du nu inte visste det. 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:28:09 följande:
    Att du inte har sexuella behov bryr jag mig inte det minsta om, att du inte kan leva tillsammans med en person om denne uppvisar sexuella behov förstår jag däremot inte. Så länge han inte försöker tvinga dig till sex, vad är problemet?  
    Men men, jag kommer aldrig förstå dig och jag förväntar mig inte att du ska hålla med mig.  
    Vad skulle en man med sexbehov få ut av att vara ihop med mig? DET vore väl grymt! Ska jag kanske låta honom ha sex med andra?
Svar på tråden Den jäveln runkade!