Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 16:59:53 följande:
    Så länge du inte utsätter någon ofrivillig för det så är det inga problem. 
    Berättar du däremot detta innan ni blir ett par, innan ni går vidare, och han accepterar det så är ju allt frid och fröjd. Eller hur?
    Att du däremot skulle dumpa honom, oavsett hur starka dina känslor än vore för honom, långt in i relationen för att han skulle vilja ha rätten att onanera....det är bara skrämmande.  
    Jag tycker att allt du skriver låter som en stark fobi, men du ser inte någonting fel i dina tankar så... 

Vet du, att försöka ha ett normalt sexliv var ytterst smärtsamt och jobbigt många gånger. Att tvinga sig att tänka att det var NORMALT att ha sex och att kämpa emot motvilja och äckelkänslor. Jag är inte skapt för att hysa sexuella känslor, det är inte en fobi. Att jag äcklas kanske beror på att folk propsar på att det är så viktigt med sex.
  • Anonym (onani-blä)
    Wittra skrev 2012-02-07 18:07:20 följande:

har läst alla dina inlägg och du verkar asexuell, dvs saknar intresse för sex och känner ingen drift eller behov. Fine!! Men kan du snälla för helvete att döma folk som faktiskt gillar onani, sex, oralsex, analsex eller vad det kan vara? i sådär 59045894 sidor här i tråden har du tjatat om att du minsann inte hindrar andra från att göra si eller så inom sexlivet.

Du hindrar ingen fysiskt men ditt eviga mässande om hur äckligt det är är precis lika dömande. Sluta kalla oss som gillar sex och onani för äckliga! Jag hyser den största respekten för att att man inte gillar sex eller vill ha det, men då förväntar jag mig samma respekt tillbaka.
    Dina inlägg är ju enormt dömande och kritiserande. Trist och helt befängd attityd. Skärp dig nu för fan. Gå ur denna tråden, det handlar ju om sex och onani...så hur står du ut att vara här? Du diskuterar ju inte heller? Bara kommer med massa dömande och kallar oss för saker.  
    Visa var jag beskriver någon som äcklig. Du förstår inte skillnad på sak och person, alldeles uppenbarligen.
  • Anonym (onani-blä)
    Myreality skrev 2012-02-07 22:53:32 följande:
    Men lilla lilla lilla gumman. Asexualitet är något man väljer själv, inget man kan tvinga på någon annan. Förmodligen så var inte HAN asexuell eftersom han runkade när du inte var hemma.
    Ni kan ju inte ha gått in i förhållandet på lika villkor. Han kanske var kär i dig men inte vågade berätta som det var? Och istället för att gå till någon annan så valde han att spela lite skinnbanjo i sin ensamhet. 

Och tro fan att han gjorde det, du låter som högklassens torrboll. Anta att jag hade haft en karl som sagt till mig att jag inte får fingra på mitt bär, så tro fasen att jag hade gjort det bara för att det är MIN kropp och JAG som bestämmer över den.  Och absolut skulle jag tänja på gränsen när jag visste att han skulle komma hem. Spänning är ju det bästa som finns haha. 

Hade jag kommit på en karl så hemma hos mig så hade han nog blivit våldtagen. Men det är ju bara jag det ;)

Nu blandar du ihop ts med mig...
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2012-02-08 07:28:25 följande:

Vad menar du med det? TS är inte asexuell, TS vill förbjuda sin man att onanera. Jag är asexuell och vill ha en man som är likadan.
  • Anonym (onani-blä)
    Frontline skrev 2012-02-08 08:44:41 följande:
    Ville inte skrämma frågeställaren men jo man kan ju i värsta fall drabbas av en baklängesinflammation i snorren om man inte tömmer regelbundet.
    Och det resulterar ju allt som oftast i att hela paketet svartnar för att inom 1-2 veckor ramla av helt enkelt.
    Men får man vård i tid så kan man ju rädda så pass mycket att man kan konvertera om till att få ett kvinnokön, men även där finns ju en biverkan.
    Dom som har konverterat blir hatiska till alla som onanerar för dom får nån svartsjukepsykos och tror att alla som gör det är notoriskt otrogna...
    Så om man inte onanerar men har sex kan snorren ruttna och trilla av?
    Jag har läst mycket skojigt, men detta var nog skojigast.  Sen tömmer sig snorren spontant om man inte har sex, så något ruttnande behöver man nog inte vara rädd för.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-08 08:54:11 följande:
    Varför stör det dej om han är normal och runkar då?
    Handlingen äcklar mig.
  • Anonym (onani-blä)
    Farbror6 skrev 2012-02-08 08:58:47 följande:
    På vilket sätt?
    Men det är ju något som man har för sej själv, dvs du skall inte vara med!

Det finns väl många saker folk gör ensamma som andra kan äcklas av? Vissa äcklas av att partnern chattar i smyg, eller petar näsan eller vad det nu kan vara. Jag äcklas av onani, egen och andras.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-08 09:04:39 följande:
    Nu har du skrivit i tråden i två dygn, att saken fascinerar dig så? Att du äcklas så mycket av onani att du inte kan sluta debattera ämnet... Har du tänkt tanken att söka hjälp för din ångest?
    Jag är fascinerad, men ångest har jag inte. Ibland möter man tröga människor och vill gärna få dem att begripa att man har rätt att känna annorlunda, och det kanske jag tycker är roligt.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:14:26 följande:
    Att ha olika åsikter är en sak. Att kränka sin partner med kontroll över dess tankar och kropp är fel. 

Så i NPeters fall vad ska hon göra? Hon får hjälp med sina tankar och jobbar med sig själv. Skulle hon avstått från relationen för att inte kränka killen med sitt önskemål, eller KAN det vara så att killen tycker så mycket om henne att han inte ser det som en alltför stor uppoffring?

Som någon sa; var kommer kärleken in? Är ALLT bara rättigheter till utlösning? 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:24:28 följande:
    Att älska någon är att inte försöka frånta denne rätten att tänka vad denne vill, att röra vid sin kropp som denne vill.
    Jag skulle inte kunna älska någon som ställer sådana krav på mig.

Men nu handlade det inte om dig. Vad borde NPeters gjort?
Svar på tråden Den jäveln runkade!