Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:39:55 följande:
    Det är också en helt annan sak än onani. 

Det skulle krävas någonting extremt för att jag skulle lämna min man pga någonting han gör. 
    Ett könsbyte,,,kanske. Men så är jag bisexuell så, njae,,,nej. Skulle nog inte lämna honom om det var någonting han verkligen ville göra för att må bra som människa.
    Om han skulle mörda någon, av egen fri vilja, då skulle jag lämna honom. Han skulle inte vara den samma om han gjorde en så ond sak (och försök INTE jämföra onani med mord).

Men det finns väl inget som är samma sak som onani?  Om din partner tröttnade på dig och inte ville hålla sig till de regler ni har angående trohet och beteende i ert förhållande så skulle du acceptera det utan att blinka?
    Hur kommer det sig att du vet vad som måste gälla i mitt privatliv? 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:41:00 följande:
    Du verkar ju så säker på hur du skulle reagera, hur du skulle styra dina känslor. 
    Sanningen är egentligen att du inte har en aning om hur du skulle reagera om mannen du älskar skulle prata med dig om att han vill ha rätten att onanera.  

Jag har redan avslutat ett förhållande på grund av mina känslor inför detta. Det har jag berättat för dig tidigare i tråden, har jag för mig.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:44:08 följande:
    Hur kan man ha regler om onani?
    Jag kanske borde införa regler om toalettbesök här hemma. Bajsar han mer än en gång per dag åker han fan ut! Äckligt liksom! Och ska han röra mig med de händerna?! OH NO! 

Jag frågade om dina regler om trohet. Jag har inte sagt något om regler för onani.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:46:21 följande:
    Så du har inga regler vad gäller onani?
    Bara min regel för mig; utsätter inte mig för saker jag mår illa av i onödan.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:46:21 följande:
    Så du har inga regler vad gäller onani?
    Om du tror att jag säger till min eventuelle partner "du får inte runka" så tror du fel. Det handlar inte om det.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:47:50 följande:
    Så det finns ingen regel som säger att din respektive inte får onanera?
    Vad bra.  

Nej, jag är inte ihop med en person som gör det.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:47:50 följande:
    Så det finns ingen regel som säger att din respektive inte får onanera?
    Vad bra.  
    Detta har jag svarat på massor av gånger, kommer du någonsin att sluta fråga?
  • Anonym (onani-blä)
    Wicked113 skrev 2012-02-07 15:49:22 följande:
    Haha... :) Lycka till att hitta en kille som inte gör det...
    Nu finns det förvisso även män som är asexuella. Dessutom är jag hellre ensam än ihop med någon jag äcklas av.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:49:54 följande:
    Aha. Så den relationen du avslutade, med mannen som onanerade,,,var vadå?
    Han onanerade tydligen.

Va? Jag har tidigare beskrivit att jag haft tjugo år där jag försökte ha ett "normalt" sexliv. Då hade jag naturligtvis en partner. När jag förstod hur jag fungerar, blev det nödändigt att avsluta förhållandet får bådas skull.
  • Anonym (onani-blä)
    Wicked113 skrev 2012-02-07 15:51:55 följande:
    Det finns det förvisso... Då föreslår jag att du tydligt annonserar att du inte vill ha någon som har sexualitet när du letar efter din partner :)
    Det gör jag, och jag letar inte partner på samma ställen som alla andra.
Svar på tråden Den jäveln runkade!