Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:52:32 följande:
    Exakt. Så att de båda går in i relationen under samma premisser. 

Tror du jag vill något annat än just det?
  • Anonym (onani-blä)
    Wicked113 skrev 2012-02-07 15:53:47 följande:
    Det låter väldigt underligt att en sexuell man skulle gå med på att ha ett asexuellt förhållande nämligen....

Men var har jag antytt att jag skulle vara ihop med en sk sexuell man? Det har jag försökt innan jag begrep vem jag är och vad jag behöver.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:53:41 följande:
    Du kan inte veta att en person som inte onanerar idag, inte kommer onanera om ett antal år. 
    Så du kan inte säga att du inte dejtar killar som onanerar.
    Sedan har du en regel, om än inte öppen sådan, som säger att onani inte är acceptabelt. För runkar det så åker man ut.

Vad är ditt problem?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:53:41 följande:
    Du kan inte veta att en person som inte onanerar idag, inte kommer onanera om ett antal år. 
    Så du kan inte säga att du inte dejtar killar som onanerar.
    Sedan har du en regel, om än inte öppen sådan, som säger att onani inte är acceptabelt. För runkar det så åker man ut.

Jag förstår inte vad du försöker komma åt? Jag är ärlig mot den jag skulle vara tillsammans med. Vad mer begär du?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:58:18 följande:
    Från dag ett? 
    Vilken dag är dag ett?
  • Anonym (onani-blä)

Jag skulle inte låta honom tro att vi är ett par innan denna sak etablerats. Inte bara för hans skull utan lika mycket för min.

• Anonym (onani-blä)
    yimby skrev 2012-02-07 16:00:36 följande:
    Finns det inte dejting-sidor för anti-onani-typer att tillgå?

Om inte kan det vara en affärsidé. Om nu underlaget är så stort som vissa menar på.
    Det finns forum, absolut.
  • Anonym (onani-blä)
    yimby skrev 2012-02-07 16:00:36 följande:
    Finns det inte dejting-sidor för anti-onani-typer att tillgå?

Om inte kan det vara en affärsidé. Om nu underlaget är så stort som vissa menar på.

Underlaget är större än vad många inbillar sig. En viss del av befolkningen är asexuell i betydande grad. Av nio miljoner invånare blir det ett stort antal människor som man nästan aldrig talar om.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 16:01:27 följande:
    Är du ärlig med din syn på onani och hur oacceptabelt det är, från dag ett?
    Går ni båda in i relationen under samma premisser? Med samma vetskap om "reglerna" vad gäller onani?
    Skit samma om det sker innan ni blir intima. Känslor kan uppkomma långt innan dess.  

Vilken dag är dag ett? Jag låter inte någon tro att vi är ett par om inte han vet hur jag är. Blir någon kär i mig långt innan, är det något jag kan styra? Ofta är man i otakt och denena parten har obesvarade känslor.
  • Anonym (onani-blä)
    Yuna skrev 2012-02-07 16:24:58 följande:
    Vad är det här för skitlogik? "Jag är asexuell. Alltså måste alla som vill dejta mig också vara asexuella! För runkar det är det otrohet!".

En bra sak i alla fall: Du kommer troligen förbli barnlös (för sex, usch!). Tack gode Flygande Spagettimonstret för det.
    Det är inte frågan om att det är otrohet, för det första. Det är inte mina ord eller min åsikt. Men att ha en relation med en man med vanliga drifter fungerar inte åt något håll, så jag söker en man som är asexuell.

Jag har redan barn, förresten. 
Svar på tråden Den jäveln runkade!