Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:43:25 följande:
    Lämnar du dina barn/ditt barn om de onanerar? De äcklar dig då, eller hur?
    Hur kan du leva med någon som äcklar dig?

Jag har inte ett sådant förhållande med mina barn, har du det? Jag har skrivit ett antal gånger att jag inte bryr mig om vad andra gör så länge jag inte måste vara ihop med personen. Du läser dåligt.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym (LordCthulhu) skrev 2012-02-07 10:57:35 följande:
    Jag brukar också fantisera om att tentackler våldtar min flickvän. Jag kommer alltid fortast då.
    Undrar om min fru skule gå med på att köpa en bläckfisk... Skulle  vara underbart, har ändå tröttnat på mitt sexliv. 
    *fniss*

Detta är alltså normalt, men jag ska skämmas. "Vi gillar olika" så länge man gör det på rätt sätt? 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:59:51 följande:
    Självklart har man inte en sexuell relation med sina barn, men du lär väl äcklas av deras sexualitet. Eller?
    Eller lär du dina barn att onani är normalt men säger till din respektive att det äcklar dig? 

Som sagt, jag har inte för avsikt att diskutera barnuppfostran med dig. Men jag kan upplysa dig om att jag inte funderar på mina barns onanivanor eftersom de inte berör mig ett smack. Jag har inte den relationen med mina barn där deras sexualitet behöver ifrågasättas eller diskuteras/granskas. Brukar du göra det?
     Jag funderar heller inte på andra människors vanor, utom i de fall jag lever med en person och får in vanorna i mitt sovrum(eller annat rum bildligt eller bokstavligen som är något av mina rum. Verkar som en sådan förtydling behövs i samspråk med dig!).
  • Anonym (onani-blä)
    fenja skrev 2012-02-07 11:07:46 följande:

Nej du måste inte skämmas.

Och tycker du att du mår bra - även fast du per definition inte gör det - så är det väl ok.

Problemet uppstår när du dessutom blir äcklad av andras sexualitet och därför vill kontrollera denna.     

Du har ju själv sagt att antingen vill du ha en partner som lovar inte onanera och inte vill ha sex så ofta (helst inte alls?) - vilket ju är kontrollerande - eller också lever du hellre ensam - vilket ju också är ett problem, eftersom du egentligen helst skulle vilja ha en partner.   

"Per definition" inte mår bra? Att må bra är fullständigt subjektivt, om du inte kände till det.

På vad sätt kontrollerar jag någons sexualitet? Jag vill ha en partner jag passar med. Varför ska jag välja en partner jag inte fungerar med? Gör du det, för att passa in i mallen? 

OM jag hittar en partner jag kan vara med, då vill jag ha en relation annars avstår jag gärna. Jag sitter inte och gråter av ensamhet eller oroar mig för hur snygg jag är eller vad annat fel jag har.( Fidelis: Kanske därför män trots allt dras till mig?)   

Du vill verkligen att jag ska må lite sämre än jag gör, eller hur?   
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 11:10:07 följande:
    Så om dina barn plötsligt skulle fråga dig om onani,,skulle du göra vad?
    Är sex någonting som är fult, som man inte pratar om i ditt hem? 
    Jag har inga problem med att prata om onani. Jag ska som förälder inte blanda in mina privata sexuella känslor eller upplevelser heller, så vad är problemet?
  • Anonym (onani-blä)
    fenja skrev 2012-02-07 11:09:56 följande:

Nej, det menar jag inte.

Jag menar att lyckas man hitta anledningen till att du känner som du gör och komma tillrätta med det så kanske du också börjar uppskatta sex och inser varför så många andra människor faktiskt gör det.

Det blir ytterligare ett sätt för dig att berika ditt liv.     
    Varför har du så svårt att ta att man inte behöver sex? För att många andra lever så, måste jag inlemma mig i det ledet? Är det jobbigt för dig att man kan ifrågasätta hur viktigt det måste vara?
  • Anonym (onani-blä)

Min privata åsikt är att sex är ovärdigt, lätt löjeväckande och oskönt. Det behöver jag inte berätta för mina barn, lika lite som en pappa behöver tala om att han älskar att munknulla eller kanske förnedra kvinnor. Det är PRIVAT.
      Om jag inte kan stå ut med att min man onanerar, är det privat det med. Jag behöver inte ha en anledning-jag bara är sådan. Precis som vissa bara kan tända på speciella fetischer.  

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 11:29:03 följande:
    Du häver ut stora delar av ditt privatliv på ett öppet forum (om än under anonymt nick) och blir sedan irriterad när medlemmar frågar än mer privata saker. Underhållande
    Du är lika underhållande för mig, som blir så ilsken.
    fenja skrev 2012-02-07 11:26:14 följande:

Nej det vill jag inte. Jag bryr mig faktiskt inte alls om hur du mår egentligen. Mår du bra så är det väl toppen.

Men att inte ha någon sexualitet whatsoever är inte naturligt, och därför menade jag att du kanske skulle må ÄNNU bättre om du fick hjälp.

Men som sagt, hur du mår är din ensak - dock verkar du inte må så bra eftersom du är så jävla aggressiv.  
    Jag har inte ett dugg svårt att ta det, och det är verkligen inte särskilt jobbigt för mig att du inte behöver sex. Tvärtom, det påverkar mig inte alls, även om det kanske förvånar dig.

Det jag skrev var mer för att du själv kanske skulle gilla att få uppskatta det fina med sex, men är du så där vrång så finns det väl ingen anledning till det.

Märkligt att skriva om sina synpunkter på ett offentligt forum men bli så inihelvete tjurskallig så fort man får kommentarer om det...
    Var är jag aggressiv? Bara möjligen där jag återigen måste bemöta samma trångsinta kommentarer. Du vill påstå att man inte mår bra om man inte kan pricka av enligt din lista på behov, men svara inte ens på att sex är ett sekundärt behov och behovet som sådant överdrivs till stor del.

Det är du som propsade på att jag inte alls mår bra, kanske läser du ut av texten att jag är arg men då får du tänka om. Jag är lite road av alla reaktioner och lite uttråkad på att upprepa mig men ändå såpass intresserad av ämnet att jag fortsätter skriva.

Tjurskallig? Ja, jag har en bestämd åsikt och kan inte ändra hur jag känner för diskussionens skull. Vad är det jag ska sluta vara tjurskallig om? Ska jag säga att jag nog mår lite dåligt och vill ha sex men är för osäker? Det är tyvärr inte sant.    

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 11:42:04 följande:
    Jag är inte det minsta ilsken, har ignorerar dina pikar om att jag skulle vara det då det inte stämmer.
    Däremot är jag fullständigt oförstående till hur man kan kräva en sådan sak av någon man tycker om, älskar och påstod sig vilja ha ett förhållande med. Hur kan man tro sig kunna bestämma över en annan människas kropp och sexualitet?
    Avstå onani eller avstå mig. Låter inte så normalt, eller hur? 
    Om du riktar detta till mig så har du inte tagit till dig informationen. Jag ber ingen ändra ett beteende, jag avstår från de som har det beteendet jag inte kan leva med. Det finns inget ultimatum.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 11:44:42 följande:
    Inte?
    Men i så fall måste ju du redan vid första träffen berätta hur du ställer dig till onani. Eller hur? 
    Du förolämpar mig nu, det kanske du förstår? Tror du inte jag vet att de flesta män inte passar mig? Men jag skulle "dejta"?
Svar på tråden Den jäveln runkade!