Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 11:29:03 följande:
Du häver ut stora delar av ditt privatliv på ett öppet forum (om än under anonymt nick) och blir sedan irriterad när medlemmar frågar än mer privata saker. Underhållande
Du är lika underhållande för mig, som blir så ilsken.
fenja skrev 2012-02-07 11:26:14 följande:
Nej det vill jag inte. Jag bryr mig faktiskt inte alls om hur du mår egentligen. Mår du bra så är det väl toppen.
Men att inte ha någon sexualitet whatsoever är inte naturligt, och därför menade jag att du kanske skulle må ÄNNU bättre om du fick hjälp.
Men som sagt, hur du mår är din ensak - dock verkar du inte må så bra eftersom du är så jävla aggressiv.
Jag har inte ett dugg svårt att ta det, och det är verkligen inte särskilt jobbigt för mig att du inte behöver sex. Tvärtom, det påverkar mig inte alls, även om det kanske förvånar dig.
Det jag skrev var mer för att du själv kanske skulle gilla att få uppskatta det fina med sex, men är du så där vrång så finns det väl ingen anledning till det.
Märkligt att skriva om sina synpunkter på ett offentligt forum men bli så inihelvete tjurskallig så fort man får kommentarer om det...
Var är jag aggressiv? Bara möjligen där jag återigen måste bemöta samma trångsinta kommentarer. Du vill påstå att man inte mår bra om man inte kan pricka av enligt din lista på behov, men svara inte ens på att sex är ett sekundärt behov och behovet som sådant överdrivs till stor del.
Det är du som propsade på att jag inte alls mår bra, kanske läser du ut av texten att jag är arg men då får du tänka om. Jag är lite road av alla reaktioner och lite uttråkad på att upprepa mig men ändå såpass intresserad av ämnet att jag fortsätter skriva.
Tjurskallig? Ja, jag har en bestämd åsikt och kan inte ändra hur jag känner för diskussionens skull. Vad är det jag ska sluta vara tjurskallig om? Ska jag säga att jag nog mår lite dåligt och vill ha sex men är för osäker? Det är tyvärr inte sant.