• Solkattan

Kräknervöst här ...

Om en liten stund åker jag till labb för blodprovs HCG. Ruvardag 16. Enligt klinik testdag först på söndag. Ska 1:a april skämtet ha lyckats ?!

Upptäckte igår att FBC inte fanns med på Karolinska remissen. Hmm. Så slarvigt av mig att inte kollat upp det tidigare! Antar att labb inte "godkänner" om jag skriver in en FBC ruta för hand ? Kanske kan böna o be ? ( de ser ju i sitt system att jag tagit FBC regelbundet .. Hmm ?). Annars får jag hoppas på att remiss dyker ner i brevlådan typ mån eller tisdag. Usch så nervöst ...

• Solkattan

Astmatiker: har nån remiss av typ special. Finns inget FBC fält... Vet att det annars står i vänstra kolumnen. Ska böna o be om några min om att få ta blodstatus o bceller...

Tack för tumhållningen !

• Solkattan

Lycka !

Min favo killen på labb tog emot mig. Så bra på att sticka samt fixade han utan något knorr min blodstatus med diff också !

Nu bara timmars väntan på svaret ...

• Solkattan

FBC inkommit ... Dock inte HCG. Ah... B-lpk stigit ... Blir så nervig. De gånger jag plussat har de stigit... Annars sjunkit... !

Shit va neeeeeervös jag är .... !!!

Fortsätt med tumhållningarna därute !!!

• Solkattan

34 !!!!!!!!!!!

HCG var 34... ????

Vad betyder det ? Alltså är det en biokemisk graviditet igen ..? Sitter den i äggledaren ? Varför alltid dessa låga HCG värden ... ?

Blev jag lugn ..? Nope !!!

Borde inte HCG på ruvardag 16 ( 4 celligt) vara högre ?

• Solkattan

Mailade Dimitri. Fick svar precis. "arrange an infusion for today". Suck... hinner aldrig till Stockholm nu..? Tidigast imorgon bitti. Känns ändå som pengarna i sjön. Så här lågt har jag ju haft tidigare. Ruvardag 9 sist med blasto hade jag 22. Alltså är det här faktiskt "ännu" sämre?
    Skulle det ske ett mirakel på måndag med hcg:et så åker jag nog till Stockholm då. Nu ids jag inte ens. Lika bra att räkna detta försök som ett misslyckade. Hade ju gjort det ända tills för 2-3dagar sen då mensen borde ha kommit...
    Suck. Varför kan man inte få plussa som typ "alla andra normala" och få känna den där glädjen? Nu känns det mer som nån står o pissar en i ansiktet... :(.

• Solkattan

HRE: nä jag borde väl vara glad över ett plus. Men de två senaste återföringarna så har det slutat med HCG nivåer på 21-22 på dag 9 ( blasto) och sedan tre dagar senare nere under 3. Men visst kan det vara så att mitt embryo fäst sent denna gång. Får ge mig till tåls på måndag... ( kommer ändock ta hemmatestet på söndag). Mest för att se om det ens finns något streck då...

Läste precis på nätet om blodgrupp 0. Att äggen är sämre när man blir äldre. Tur att vi kommer satsa på ed efter sommaren. För mina ägg tycks va skit... :(

• Solkattan

Zin : härligt !

Nu återstår Karlstad ..? Var i kontakt med dem för nåt år sedan. Och de hade planer häråt. Tyvärr inte hänt så mycket ?

Vet du nåt ?

Super att de öppnar på fler ställen !! :)

• Solkattan

Jz79: jodå ... Inget blod. Men HCG :et måste väl ner till noll först. Ska testa imorgon bitti med klinikens test "bara för att". Visar det en mer eller mindre blankt streck så struntar jag i dropp eller blodhcg. Känner mig icke gravid så det är nog en biokemisk graviditet igen. Får ladda för embryodonation i höst. Med icke eget material från nån av oss så borde det kunna gå bättre...

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!