Behöver råd, tips och en lite tröst just nu.... och här inne är ju proffsen!
Hållit på med IVF drygt 1,5 år för att få ett syskon till vår 4 åriga son. Resultatet... ett MF på första FET, sen minus, sen MA på ET, sen minus (möjligen biokem. grav runt dag 10), sen dött ägg och nu ET igen med svaaagt plus på RD 11 men idag blankt. Alltså är allt detta bara en ren j*vla otur??? Är 38 år och "fullt" frisk. Sonen kom till på första IVF:en. Vi använder oss av spermiedonator så den biten borde ju vara "perfekt"?
Har skrivit anteckningar vid varje FET/ET. Och jag har blivit genomsvettig nattetid vid ruvning. Är det vanligt eller kan det vara ett tecken på immunolgi problem?
Iom. min egen envishet har jag tjatat mig till TSH och APC resistens. Lågt TSH (0,3) men inga antikroppar (TRAK). APC visade på ensidig ärftlighet så jag har på eget begär fått trombyl och 2500 ei fragmin vid sista försöken.
Nu har vi två ägg kvar i frysen. Men det känns menlöst att sätta tbx om de ändå kommer fara ut lika fort igen.... :(
Hur skulle ni gå vidare om Ni vore mig...??? Jag har god lust att meddela akademiska nästa vecka att jag fått ett tredje mf/Ma och att de nu måste göra en mf-utredning. Kommer jag få igenom det iom. att vi fått ett barn 2008? Dessutom är vi självbetalande och det kanske inte görs nåt då? (alltså jag är bered att betala.. sktisamma om det inte blir några julklappar iår... hemsytt och hembakat är ju också julklappar typ).
Sambon är inte lika "på" som mig. Tror aldrig jag får med honom på att åka till Aten eller nåt sånt.... hur reagerar era män. Är de gladligen med på allt..?
Som sagt .. alla tips o råd mottages tacksamt!!