aylak skrev 2015-05-02 10:48:49 följande:
Missne, hur har det gått? Hoppas du har fått bra råd från dr D!
För min del trodde dr D att det skulle räcka med två dropp denna veckan, men bad mig hålla noga utkik efter immunattackssymptom, särskilt nattliga svettningar. "Min sjuksyster" är bortrest lör-sön. Naturligtvis kom ett tydligt immunpåslag natten mellan fredag och lördag... så uppdraget fick gå till min lätt förskrämde man istället, som inte har någon som helst sådan erfarenhet. På 8e försöket gick det, så nu har jag fått dropp - vilket känns betryggande, även om det känns lite som jag gått en brottningsmatch med ett piggsvin!
Nu har vi iaf gjort det vi kan!
Nej, Dimitri har inte hört av sig alls
Jag mailade ju i torsdagskväll vid 18-tiden och nu ar et gått tre dygn utan svar.... Jag skev ändå i ämnesraden "urgent" och "possible immune attack" så han borde ha sett mailet. Har du alltså fått respons från honom efter torsdag eller var det före dess du fick dina ordinationer? Jag tog i alla fall ett extra dropp på fredag kväll, men man skulle ju vilja veta om han tycker att jag ska ta ännu fler dropp eller ej.
Spännande att bli stucken av din man. Nu kan du ju använda honom i fortsättningen
. Min man har erbjudit sig och vill lära sig, men jag har varit lite skeptisk hittills. Men blir det kris så kommer nog vi också att göra det, eller försöka
.