Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Aha..ni gör det hos honom och det är därför eller? Jag ska göra det här hemma med hans support så jag kanske inte behöver det....
Aha..ni gör det hos honom och det är därför eller? Jag ska göra det här hemma med hans support så jag kanske inte behöver det....
Det har blivit plus i tråden ser jag-grattis säger jag till alla så missar jag ingen! Vi har faktiskt också fått ett plus men det är ju så tidigt...! Har gjort äggdonation på Serum, vi är väldigt nöjda med allt.
En fråga nu till er som tar Clexane, mina sprutor är på 40 mg, men nu när jag ska hämta ut på EU recept vill de ha det i IE, internationella enheter. Jag har bett om recept på Fragmin för att jag har sett flera här som använder det. Inte verkar samma dos finnas heller. Någon med erfarenhet om detta?
Är det någon här som har skickat blod med FedEx till Chicago? Hur har ni i så fall paketerat rören? Klarar de sig i ett vadderat kuvert? Det är väldigt stor prisskillnad om man väljer paket istället. Läste på frrtilitetsguiden tror jag att det kostade ca 1000 kr. Men då kan det inte vara paket för Det kostar över 2000 kr. Ska skicka på måndag så behöver beställa idag. Så någon med erfarenhet som kan vägleda?
Om det är någon som behöver intralipid under mars så har jag ganska många som går ut nu i mars och jag kommer inte hinna använda mer än ett par tre stycken. Ska ta mitt första IL imorgon för detta syskonförsök, så imorgon är man igång igen.....
Cordinator i Linköping hjälper till med dropp för 1500:- om man har ordination, t.ex. från Dimitri. www.cordinator.se/
Såg också att det tidigare i tråden diskuterades vid vilka nivåer av lymfocyterna som han rekommenderar dropp. Min upplevelse är att han gör det om mina lymfocyter är mer än 25% av leukocyterna. I kombination med upplevde symptom förstås, men hittills har det aldrig slagit fel (andra graviditeten och femtielfte försöket). Ibland har jag haft lymfocyter nära 4, men om leukocyterna samtidigt varit mycket höga har jag inte behövt dropp. I alla fall i akut.
Missne - Men om du åker till Nyköping och tar prover på Werlabs där som du gjorde förra graviditeten borde det väl gå snabbare? De har väl eget labb där?
Hej! Jag är så otroligt tacksam till den här tråden, alla fantastiska stöttare och till den som startade den. Tack vare henne ligger nu vår dotter bredvid mig. En till Atenbebis!! En äggdonationstjej. Världens mest underbara. Just nu känns min stora, rikliga blödning med stora klumpar i som jag hade i mitten av juli, väldigt avlägsna. Det kan gå vägen trots väldigt otäck blödning. Något kom ut då men jag vet inte vad. Hade bara satt in ett ägg. Lycka till alla kämpar därute. Jag började gråta vid utskrivningssamtal med en barnmorska. Hon undrade om det var min förlossningsberättelse som var omtumlande. Nej inte överhuvudtaget. Det var ett lugnt, proffsigt planerat Kjejsarsnitt på grund av sätesläge. Det jag grät över var hela resan dit. Alla år av längtan, förtvivlan, besvikelse, hopp, blödningen i somras, längtan å tusen olika känslor under vägen. Jag grät över det första missfallet för 12 år sedan å allt som hänt däremellan å jag grät av lycka över att min dotter faktiskt är här och att hon är min att ta hem. Nu äntligen efter en låång resa.
Så en stor varm kram till er alla som gör era resor. Styrka och lycka till er.