Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hoppas att det hjälper dig nu.
Då jag gjorde det precis i ägglossningstid och han skrapade bort stora delar av slmhinnan så verkar det inte som att jag får någon mens denna månad. Tempen som brukar visa att det är dags för mens sjönk för 4 dagar sedan - men ingen mens. Pratade ju nyss med Dr D och frågade om den kunde utebli, och det kunde den sa han. Så nu blir det ju svårt att veta när nästa cykel börjar.... enda sättet är att göra VUL för att se i villken fas jag är. Jag som skulle börja med pergotime i denna cykel, det går ju inte nu utan lär få vänta till nästa cykel.
Kan även berätta att jag nyss har haft telefonkonsultation med Dr D för att gå igenom mina blodprover och behandlingsplan. Kändes bra.Vibestämde att jag ska börja med 2-3 månader naturliga försök men med hjälp av pergotime och full immunsupport, sen får vi utvärdera det och eventuellt gå vidare med att samla embryon under flera cykler innan odling till blastisar och insättning. När det gäller mina chikagoprover så såg de ju inte så illa ut vid en första koll. Nästan allt inom referensvärdena. men han påpekade att detta är en ögonblicksbild och jag hade ju väldigt låga CD19+cells, CD5+ och det tydde enligt honom på att mitt immunförsvar var som en pendel och just vid provtagningstillfället var det väldigt lågt men att det troligen 2-3 veckor tidigare varit mycket högt. Vad hände då? Jo, då var det strax efter ägglossning.... 50:1-värdena som nu låg på 17.9 (bara lite över 15) beror ju av dessa värden och skulle kunna ha varit mycket högre ungefär vid implantationstillfället.... synd att dessa blodprover är så dyra annanrs skulle man ju vilja ta dem igen i en annan del av cykeln, typ vid implantationstillfället och se hur högt det är då.