altea skrev 2017-03-21 18:35:17 följande:
Hej igen,
får jag vara nyfiken och fråga om den nya behandlingsplanen är annorlunda än den du hade sist? Kändes han personlig och kom ihåg dig? Jag tyckte sista månaderna av förra graviditeten var "löpande bandet" och kände mig inte särskilt speciell när han blandade ihop mig med många andra tjejer....
Fick du skicka blodproverna till USA? Var det samma tester som sist?
Kan man inte göra TNF-alpha-test här i Sverige? Funderar på att ta kontakt med Falun nämligen då jag vet att de jobbar med immun-frågor....
Ja det känns som att han kommer ihåg mig. Jag har ju skickat kort på vår son och oss ett par ggr också. Behandlingsplanen är ganska lik den förra men han har skrivit in lite färre dropp nu innan återföring men med reservation för att klämma in ytterligare dropp innan om blodprover visar att det behövs. Men han hade tydligen läst igenom alla mina rapporteringar från förra graviditeten och frågade ganska mycket om graviditeten, födelsevikt, etc för att kunna ta med den informationen i bedömningen av behandlingen också.
Ja jag skickade blodprover till USA. Chicagoproverna kan ju bara analyseras där. De prover som kunde analyseras i Sverige analyserades här.