Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Missne: jag trappade ner 2.5mg/vecka.
Missne: jag trappade ner 2.5mg/vecka.
Hej på er. Hur tar ni era intralipider. Tar ni dem med extra vätska och under 2 timmar??
Min vårdcentral kan inte ha mig där I 2 timmar så de gav 100 ml på 1 h utan extra vätska.
Är det ngn mer som tar bara intralipider utan extra vätska?
Jag skickade in mina blodprovsresultat i onsdags och har inte fått svar ännu. Men jag hade å andra sidan ganska bra värden på lymfocyter, så jag antar att han prioriterar vilka han svarar snabbt. Han har ju glesat ut mina IL nu till var 3:e/4:e vecka och säger att jag tar dem i förebyggande syfte.
Jag skickade in mina blodprovsresultat i onsdags och har inte fått svar ännu. Men jag hade å andra sidan ganska bra värden på lymfocyter, så jag antar att han prioriterar vilka han svarar snabbt. Han har ju glesat ut mina IL nu till var 3:e/4:e vecka och säger att jag tar dem i förebyggande syfte.
Skönt att höra att dina värden är så bra!!! Vilken vecka är du i? Endast i förebyggande syfte låter betryggande!
Nu var det länge sedan jag var här inne. 'Har haft fullt upp med försäljning av lägenhet, husköp och renovering samt jobb mm. Nu har jag iallafall jobbat min sista dag och försöker varva ner inför barnets ankomst. Har fått tid för igångsättning på morgonen den1 januari så nyårsaftonen blir nog lugn i år. Är lite skeptiskt till igångsättning då kroppen/bäbisen inte är redo att föda, men då riskerna för barnet ökar att barnet kan dö i magen så väger det så klart över. Det vill man ju inte riskera. Är det andra här som satt igång förlossningen 2 veckor innan bf p g a ökad risk vid äd? Har nu endast kvar 10 mg prednislolon och fragmin som medicinering. Känns skönt.