Upprepade missfall skrev 2019-12-04 21:32:44 följande:
Hej, tack för svar! Jag tog en ny tablett senare på dagen ändå.
Vad kul att det verkar gå bra för er ändå. Vilken vecka är du i nu? Jag är bara på cd 33 än så länge så har jag tur har det inte hunnit gå åt helvete än. Tyvärr så känns ju brösten mindre o ömmar inte lika mkt längre som de gjorde igår så jag har väl redan gett upp. Går o väntar på att börja blöda bara. Svårt att glädjas när man haft 5 missfall, varför skulle sjätte gången gå bättre liksom..
Jag är i vecka 24+0 imorgon.
Jag hade också fem missfall innan denna graviditet och det har varit och är fortfarande väldigt tufft och svårt att tänka att det ska gå vägen denna gång, trots att vi kommit mer än halvvägs nu. Tycker det är riktigt svårt att släppa bagaget.. just rädslan för missfall är nog en sådan rädsla man aldrig riktigt blir av med tyvärr. Jag hade en föreställning innan om hur min eventuella graviditet skulle bli (rosa moln, lycka, massa magbilder osv), men det blev tvärtom (oro, ångest, sjukskrivning pga depression, ständig rädsla osv). Jag är dock tacksam för varje dag som graviditeten fortgår som den ska.
Jag hoppas du har fel och att det visst går vägen denna gång :) Håller tummarna för dig! Har du varit och tagit proverna som dr D brukar be om?