Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Förstr att du oroar dig, man är ju liksom så himla van att det alltid går dåligt för en i den här barnalstringsfrågan så att säga....
Förstr att du oroar dig, man är ju liksom så himla van att det alltid går dåligt för en i den här barnalstringsfrågan så att säga....
Hur går det för dig? Har du tagit något mer blodprov?
Det är säkert ingen fara, kommer att gå bra på blodprovet på onsdag. Oroa sig gör man hela tiden, nu är jag lite lugnare efter kub och allt såg bra ut. Man får sätta upp små delmål och pricka av vart efter. Jag tycker också att brösten ömmat vissa dagar och vissa inte alls.
Jag har betalat 1800kr per gång. Har ingen sjuksyrra jag känner som kan sätta dropp. Att hon tar så mycket beror säkert på att hon kan bli av med legitimationen om någon anmäler henne.
Vi har nu fått tid för att prata om MF-utredningen via landstinget. Jag vill försöka få dem att testa då mkt som möjligt och om det inte går så tänker jag boka resten privat. Ni som har erfarenhet: vad ska jag be dem göra? Skriv även gärna sådant som de ibte brukar göra men som jag kan ta upp ändå. Tack på förhand!
Undrande sökande - googlade på wearlabs och då en privat klinik, Aleris, i min stad upp. Är det så det funkar, att man kan gå dit och göra testerna? :)
Menar du att dina FBC kostar 1000 kr per gång?!
Ok tack Nina, vill du berätta lite om din historia?
Kan du skriva lite om när du börjar med medicinerna också och vilka det är och hur mkt? tänker om du får göra dessa utan prover så kan ev. andra göra det också . vore så himla schyst om du kunde skriva ner mer i detalj <3
jag har fått fragmin o prednisolon o trombyl o levaxin o progesteron av läkare i Sverige men upplever att hon inte vet helt hur de ska tas.
även gjort 3 IL dropp hos Marie på fertilitetsplus men blev missfall för 7e gången ändå som det verkar (ej bekräftat men blöder mkt med klumpar)
rädd jag började för sent med kortison o dropp (om nu immunproblematik är det jag har- svenska tester visar absolut inte det.. men skadar inte att prova?)
tack!
vad kostar det att vara distanspatient hos dr D? kanske kan vara ett alternativ så som du gör =)