Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Då står man nere vid busstationen o väntar på bussen till Stockholm då. Hade viljat åka tåg men tyvärr inga förbindelser direkt. Blir två bussturer sen byte till tåg i Örebro. Men vad för man inte för att få lite intralipid i blodet ! Hemåt så går det åtminstone ett snabbtåg...
Våra gäster blev väl lite förvånade. Men vi syns inte så jätteofta o de har en dotter som liksom våran son inte var en självklarhet att få till. Så jag sa helt kort som det var.
Zwillinge: M skickade mig remisserna per post. Det står Karolinska på dem. Jag fick remisser ifrån min stad där de skrivit till för hand att patienten betalar privat. Sen mitt namn adress telenr samt nån kontaktperson på labbet som har hand om privat betalningar. Sen när jag tagit provet så faxar de svaret upp till Stockholm o M har sedan ringt upp mig. ( alltså jag körde en liten rövare och skrev texten om privat betalning på M :s remisser ). Vad jag kommer få betala vet jag dock inte ännu. Men labbpersonalen jag frågat lite försiktigt tror inte på några jättesummor. Min första räkning kommer väl nu i slutet på denna månad.. :).