Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag skriver ett meddelande till dig TWH! Tack för respons....
Hejhopp alla fina kämpare och alla övriga fantasitiska graviditeter som löper på - varmaste julkramen till snart gravid och snart lycklig - tänker så på er - hoppas verkligen att ni hafte några ljusglimtar nu så här under julhelgen....
Här sitter jag och är vrålförkyld, feber 10dagar efter äl och givervis jäääkla spottingens började på cd 24:( kan det bero på att jag inte fick IL denna månad tro?? Eller ska jag vara glad att jag är sjuk??
Har ju ätit AC även denna månad - men spottings ändå cd 24...skiiit förra månaden på cd25 trodde i min enfald att det skulle gå åt rätt håll, men kanske beror på att jag inte fick ngn IL...ja, ja vem vet...
En annan fundering jag har som juag önskar få hjälp med att tyda
Mina resultat från proverna i Grekland visade ju på TNF-alpha 35,2 som är högt och cd 19+cells cd5+ vilken var 3.1 och det är lågt vad jag har förstått...vad bestyder det - hittar inte den förklaringen på Zins fantastiska sida...??
även cd 19 var out of range 12,1 vilken är hög...
Min fundering är att de flesta som lyckats inte haft högt TNF-alpha, eller har jag fel?? vet ju att CHE du hade ju det, men övriga TWH m,fl har vad jag uppfattat "bara" haft nk-cells bekymmer....
Min fundering är alltså om man har tnf-bekymmer med så är det svårare att behålla en graviditet...??
Kram och god fortsättning....
[quote=72054083][quote-nick]mumwannaB skrev 2013-12-27 11:18:00 följande:[/quote-nick]lill: Vi är några stycken i tråden som blivit gravida trots högt TNF. Jag hade i stort sett bara TNF-problem o jag är gravid. Även prickig som var patient hos Dr B hade bara TNF-problem. Dina o mina resultat påminner om varandra. Jag hade också 3,1 på cd 19+cells cd5+. Sedan hade jag 12,4 på cd56 och 49,1 på TNF. Dr D menade att mina NK-värden bara visade på att jag nyligen haft en immunreaktion men att de annars var normala. Jag tyckte det kändes hopplöst när mitt TNF var så högt men så läste jag en hel del på utländska forum o det visade sig att många hade lyckats trots högt TNF så länge de hade hållit NK-cellerna i schack med immunbehandling, tex IL. Prickig lyckades tom utan IL. Tror bara hon tog fragmin o pred.[/ Tack för bra svar...hade du ngn särskild medicin mot TNF förutom de vanliga då IL, pred osv?? Kram
Försöker skicka dig ett meddelande april 12 men det går inte - hur gör jag?? Kraam!!