• lill111

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Zinfandel skrev 2013-12-11 21:29:55 följande:
    Lill: vi vet ju att det finns de som ger IL på lite olika håll i Sverige, så det bästa tipset är att du tar dig dit om du själv gått igenom samtliga i ditt närområde med omnejd... Vid detta laget finns det säkert hjälp att få inom 30-50 mil om du inte bor allra högast upp.... Om det bara är kateter och na du behöver så finns det att beställa oniine.

Vet du någon bra online sida??
  • lill111
    Maxad skrev 2013-12-12 15:51:26 följande:
    Lill! Mejlade dig redan imorse - får du inte mina meddelande på inboxen?!

Har  svarat....två gånger hoppas du fått mitt meddelande!!?
  • lill111
    Sofia M skrev 2013-12-12 15:29:43 följande:
    Lill; om jag minns rätt så har ngn skrivit i tråden tidigare att kliniken på nya alle'n mellan Järntorget och sprängkullsgatan hjälper till googla på den o ring o fråga. Lycka till!!!

Vad heter kliniken??
  • lill111
    Sofia M skrev 2013-12-12 17:12:24 följande:
    Lill: tror den heter cura men är inte säker. Googla, vägen heter nya allen.

Zin: har Gonal f men endast 300 enheter... Finns i Götet.

Tack - ringde dit - men de kunde inte sätta dropp.....får paniiik snart!!
  • lill111
    Zinfandel skrev 2013-12-12 16:01:45 följande:
    Hmmmm det här med Falun skulle jag nog inte ta ut för mycket i förskott.......

Någon som kan hjälpa en kvinna i nöd med 2 paket Gonal F & 2 askar/burkar Pred? Inoxa mig Glad 

Jag har ett paket gonal-f
  • lill111

Dr d skcikar pvk-kitt 6 uppsättningar och koksalt - phuuu- vilken lättnad....

Vet någon hur lång tid det tar innan paketet når mig tro???

• lill111
    TWH skrev 2013-12-12 19:53:14 följande:
    Lill, det tog 4 dgr innan vi fick il som D skickat

Tack TWH!!
  • lill111
    Zinfandel skrev 2013-12-12 18:17:47 följande:
    Toppen!

Ja det lär ju inte vara här till måndag...

Det finns ju massor med sjuksystrar här i tråden, kan någon hjälpa att skicka Lill en uppsättning så att hon kan få sitt IL redan nästa vecka!!!

Tack alla för Gonal! 

Någon som är på väg till Aten?

Så gullig du är Zin!! Stor kram och tack för uppmaningen,,,,,:)
  • lill111
    Cathy skrev 2013-12-14 15:06:45 följande:
    Hej alla! Vill bara berätta att en till Aten bebis är född! Vi har fått en dotter! Stor kram på er!

Jättegrattis Cathy!!!
  • lill111

Kan man ta IL utan koksalt??? Alltså rent IL, icke utspätt - har inte koksalt och jag hoppas att mina grejer från Dr d kommer im...behöver verkligen droppet....

VC har gått bananas och har nu anmält min gyn för att behandla med icke vetenskapliga metoder....helt galet - snacka om att vi inte är lika inför vård...

Vart ska detta sluta, jag är outgrundlig trött på denna kamp - VC anser att min privata gyn ska hålla sig inom ramarna de svenska alltså - antar att han drar öronen åt sig nu och jag hoppas innerligt att han inte tar sin hand ifrån mig - snacka om att känna sig utlämnad....
    När ska de acceptera internationella resultat...??

Fattar inte hur du TWH fick SÖS att sätta IL-dropp?? Jag hade ju med behandlingsplan från Dr d, med min gyns underskrift, men de hävdade att det inte gäller i Sverige, eftersom det inte är en svensk vedertagen behandlingsform...?? Fattar ni så sjukt detta att vi måste kämpa så...

Kram

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!