Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Du får gärna inboxa mig ladymaria
Du får gärna inboxa mig ladymaria
Mom11 oerhört tråkigt med ditt hcg. Av dr d fick jag instruktioner att jag skulle ta bort 5 mg var 4e dag. Så från 25 mg till 20 mg och dag 5 till 15 mg osv. Du ska absolut inte gå från 15 mg till 0 mg pga det kan ge biverkningar.
Hanna33, 10 mg är en låg dos. Borde inte va pted som ger det men alla ör vi olika. Jag hade 25 mg och även 40 mg en gång. Finns det något annat som kan orsaka nattsvettningar nu? Har hon högt blodtryck äggvita i urinen? havandeskapsförgiftning inte alls är ovanligt runt den vecka ni är i.
Hej behöver råd. Tog bhcg igår på cd 28 och fått svaret 14. Dr D sa att det var lite lågt. Någon som haft lågt och att det sen ökat ?
Mitt progesteron låg på 37 är det bra eller dåligt ?
Ang progesteron så är >25 önskvärt 7 dgr efter ägglossning. Du skriver cd28 men vet inte var du är i cykeln.
Hej och tack för era tips. Jag mailade kundtjänst och de svarade efter ett par timmar. Fick hcg men progesteron var inte klart. I onsdags var mitt hcg 26 och igår 103. Jag hade inte förväntat mig en sån höjning. Jag hoppas det är ett gott tecken.
Jag har lite mediciner över om någon är intresserad så skicka mig PM.
- Humira x 2 sprutor (modell penna) för högt tnf-a. Bra pris utlovas på dem. Hållbara till 2017-09.
- Synarela spray för nedreglering
- Lutinus (progesterone)
Någon som testat dhea och fått urusla resultat den cykeln? 1 ägg hade jag på vul idag. Jag har ok am och brukar få iaf 7 folliklar.
Vad kan det bero på?
Ja - jag! Jag har iofs inte kopplat ihop det med DHEA förrän nu. Startade med DHEA i februari och gjorde första ÄP hos Dr D 8 veckor efter det. Fick bara 3 folliklar varav 2 var tomma. Gjorde ny stimulering en månad senare som vi avbröt eftersom det bara var 2 folliklar igen. Jag har alltid fått 6-8 folliklar på tidigare fyra IVF:er. Kan det vara DHEA...? Trots att jag hade jättelågt DHEA på blodprov innan jag började med tabletterna? Slutade med DHEA för snart 4 veckor sedan på Dr D:s order när jag hade ätit det i 3 månader. Ska starta ny stimulering på nästa mens till helgen om allt ser bra ut. Ska bli intressant att se om det är någon skillnad.
Testosteron prov ska det stå