Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Någon som använt Neupogen i FET cykel och kan säg när ni startade? Jag har inte fått min plan av doktorn ännu och att inte veta för att kunna planera = stress för mig.
Någon som använt Neupogen i FET cykel och kan säg när ni startade? Jag har inte fått min plan av doktorn ännu och att inte veta för att kunna planera = stress för mig.
Jag har följdfråga till er som diskuterat Clexane doser vs Fragmin.
Min läkare skrev Clexane 40mg per day.
Jag är inte människa att översätta det till hur stor dos Fragmin det gäller.
Jag har fått sprutor med Fragming 5000 utskrivet av min IVF klinik I sverige.
Någon som har bra koll på hur man omvandlar....
StinaB när jag gjorde min FET i sverige ville dr d ha hcg på blod 7 dgr efter återföring. Det va en blastosyst. Om du fick ägget måndag och sen gjorde hcg blodprov torsdagen är det 9 dgr efter åf. Är det 9 dgr efter åf av blastocyst bör du kunna få ett positivt hcg men alla är vi ju olika. När är datum för din beräknade mens?
Men hu vilken resa på flera sätt. Vi har aldrig blivit bestulna i Grekland och har varit där säkert 10 gånger på olika platser. Beklagar både stöld och äggplocket. Kanske kan du göra extra vul i sverige innan nästa resa så ni kan avbryta hemma innan alla extra kostnader? Jag fick en deal med gyn där jag bor om att ringa bara och säg att jag behövde en snabb drop in kontroll. Det stod Tack o lov i min journal - annars hade tjejerna i växeln sagt nej varje gång.
Här följer ännu en besviket inlägg.
Fick tillbaka mina provsvar idag och mitt TH1/TH2 (tnf-a) var inte så bra som jag hade hoppats på eftersom kroppen fått vila och vara utan hormoner från December 2015.
Jag har också mycket mycket mer endometrios än jag någonsinn haft. En hel äggstock är helt invanderad och man ser inte mycket äggstocksvävnad längre.
Mina LAD prover kom tillbaka ganska mycket förändrade så jag antar att jag svarat bra på LIT behandling jag gjort. Har bett sköterskorna förklara provsvaret för mig så att jag förstår.
Vad tråkigt mom2012. Skickar en varm kram. Ibland känns det som att man inte visste vad besvikelse var innan den här barnresan började... Hur vet du att du har mer endo? Genom VUL?
En annan fråga om någon vet svaret. Jag äter hög dos Ubiquinol (800) för att förhoppningsvis förbättra äggkvaliten. Är det ok om man skulle råka bli gravid spontant? Eller kan det vara farligt för embryot på något sätt innan vet att man är gravid. Bör man ha uppehåll mellan ÄL och mens?
Just fått tillbaka provsvaren på första hcg provet. På dag 5+1 (eller 5+2 beroende på när ägglossning var) så har jag hcg 9048. Har mailat Dr D men inte fått något svar än, någon som kan säga om det är en "bra" siffra? Vad har ni haft för värden?
Tack grukangrace. Nu vet vi inte o hur vi ska göra. Avbryta eller hoppas på att det går ändå.
Någon här som vet om neupogen är billigare i Grekland? Sverige ca 3000 sek för 5 flaskor.
Lill111 Jag fick en mkt bra plan när jag var på serum. Med fokus på att få bättre ägg med min endometrios. Det tog 3 cykler från start till äggplock och återföring.
Åt Melatonin och q10 och mitt val kvinna och inflammationsdämpande
Jag fick 2 st Super fina blastosyster. Tidigare har de dött efter befruktning och några vid delning. Bara gjort åf dag och 3 . Har aldrig fått till dag 5 innan