cooco skrev 2019-06-24 21:02:05 följande:
Tack:) du har verkligen svar på det mesta och snabb! Jag har blivit sövd i Sverige två gånger tidigare men reagerat rätt olika efteråt. Det var när jag var i 20-års åldern och helt orädd för allt. Haha nu 20 år senare är jag rädd för det mesta. Men det låter ju bra att det är på sjukhus med kontroll. Sen tror jag du tidigare skrev att man gör EKG innan.
Ja jag läste om att dhea kan sabba till det. Nu har kliniken ordinerat det igen inför nästa omgång... jag frågade om dom kanske skulle kontrollera värden innan eller under tiden men fick till svar att det var så låg dos att det inte borde påverka något, jag antar att han (Staffan i Falun) menade testosteronet.
Jo, jag har ju hållit på med detta i 6 års tid nu, så har hunnit blivit rätt påläst under den tiden. Jag brukar försöka hjälpa till här i Atentråden om jag kan och har möjlighet. Jag kan naturligvis inte allt, men försöker svara på det jag kan iallafall
Jo, rädsla kan öka med åldern, det är nog vanligt. Ungdomar tror att de är odödliga, sen när de blir äldre kommer visheten....
Men jag tyckte de hade mycket bra koll på Mitera. Ja det stämmer. När du ska göra hysto så ska du komma till sjukhuset dagen innan för Pre-op undersökning. Då tar de blodprover, urinprov, EKG etc etc så de har bra koll på dig innan. Du får komma in på ett eget undersökningsrum med eget badrum och all personal var mycket duktiga tyckte jag.
Om du trycker Visa Endast under mitt namn här i Atentråden så kan du i november 2018 hitta mitt inlägg efter att jag hade gjort hysto. Där berättar jag allt. Det kan vara bra att läsa igenom, innehåller många rips inför hysto genom Serum. Om du endast reser ner till Aten för hysto så kan det vara bra att välja boende nära sjukhuset. Serum har 3 olika sjukhus som de samarbetar med så du får veta vilket just du ska till när du bokar.
En skillnad mellan Dr Ds hysto och Serums är att Serum gör implantationssnitt så att nästa embryo ska fästa lättare. Dr D gör inte implantationssnitt vid hysto.