LinneaSvea skrev 2014-07-24 22:24:29 följande:
Zinfandel, får jag fråga, finns det risk när man äter alla kosttillskott att det ena slår ut det andra?? Jag äter b12 med folsyra,b6, c,d,e- vitaminer, omega3, q10, prasteron, zink,selen och magnesium samt blodförtunnande. Vet du hur stor dos q10 och omega 3 man kan äta?? Tack snälla för hjälpen, det blir en del knaprande . Snart lycklig, hur går det??
Jag har kombinerat allt vad du nämner. Jag tog 700 mg Q10 per dag och 3600 mg Omega, men tror det räcker med 3000 mg.
Ja, hur går det? Vet ej? Känner av lite små saker emellanåt, ibland absolut inget alls, mera mensvärk än vid förra behandlingen som tog sig, om än kort. Den kommer och går, inte alls som den molvärk/dragningar jag hade vid förra, men har ngn dag tillgodo i jämförelse. Kan alltså konstatera att det inte känns precis som förra gången...... Bra eller dåligt? Jag blev ju gravid då, dock med en sen implantation, vilket gör att jag nu nojjar oerhört, även om jag faktiskt hållit mig ganska lugn, till och med lugnare än vid förra ruvningen. Saknar i nuläget i första hand halsbrännan, klumpen i halsen, suget i magen och magkatarrsliknande känslan som var så tydlig i dessa dagar, sedan kom dragningarna tydligt i livmodern, men lite senare. Usch för att jämföra.......