Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Lita på dr d där... Detta är ett guldembryo !! Tänk vad det hittills klarat av !! Nu ska det bli bebis.. !!! :)
Lita på dr d där... Detta är ett guldembryo !! Tänk vad det hittills klarat av !! Nu ska det bli bebis.. !!! :)
Åh snart lycklig vad härligt att du fick en blasto!
Nu håller vi tummarna!!
Ngn som upplevt lika? Jag har ikväll börjat att svettats kopiöst. Jag är varm hela jag, men hel blöt i pannan, runt halsen och i hela håret, hela ryggen och nacken. Jag ligger på rummet bara i sidenmorgonrock med högsta AC på. Jag fick ju IL idag. Kan det vara en reaktion från det eller kan det redan vara en immunattack, bara timmar efter insättning av en 5-dagars blastocyst? Mina värden har sett perfekta ut, till och med bättre än vid förra FET. Ska ta nya blodprover imorgon kl 10.00. Hoppas svettningarna är ngt bra.
RobSab och Snart Lycklig: Jag håller tummarna!
Snart Lycklig: Jag tror det kan vara bra att du nyss var gravid ( fick missfall). Känner flera som blivit gravida på nytt precis efter ett tidigt missfall, bland annat min syster.
RobSab: Hoppas du mår bättre. Det borde väl inte kunna vara ett utomkveds du känner av så tidigt? Överstimulering ligger ju nära till hands att tro. Kram!
Sl- nuuuuu ska guldägget fastna!! Kram
RobSab, skönt att det går åt rätt håll. Liksom D, tror jag att det är en positiv reaktion i slutändan. Visst är det skönt att prata med honom. Han har en så lugnande påverkan och avger så mkt positiv energi. Jag skrev faktiskt det till honom igår. Kram och "ät" mkt IL. :)