Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
SL:
SL:
Åh snart lycklig, vilka underbara nyheter du kommer med!! Kram
Grattis Snart lycklig! Underbara nyheter!
SL: respekt ! Kärlek ! Mod! Grattis! Du gjorde det! Tvillingar ? Jadå!!!!
Underbart att höra Snart lycklig... Stort grattis! Gläds verkligen med dig. Förstår att du kämpat. Låter helt fantastiskt. Vilken inspiration du är. Ska själv göra ÄD hos Dr D så snart han hittat donator och allt är synk.
Snart lycklig; åh vilka fantastiska nyheter!!!! Tänk att du efter allt ditt kämpande/åkande till Aten till slut fick ett fett plus!! Jag är obeskrivligt glad och lycklig för din skull! Sitter och gråter glädjetårar för dig här i soffan under dessa småtimmar då jag inte kan sova. Hoppas allt går bra nu stor stor kram
Snart Lycklig; GRATTIS ! Vilken fantastisk läsning så här på morgonkvisten . Är så glad för din/eran skull!!! Sköt om dig.
Tror inte mina ögon/öron SL!!!!!! Det var den bästa kollektiva julklappen vi kunde få här i tråden. Är så otroligt glad för din skull, ingen är mer värd det här än du. Nu håller jag tummarna för att det som verkar så livande fortsätter att vara er vinnare, och att jag kan få dela glädjen med dig om ett par dagar (hcg prov efter ÄD imorgon).
Snart Lycklig: jag får rysningar! Wow, det här är ju helt fantastiskt! Nu hålls alla tummar o tår! Så otroligt hoppingivande för alla som kämpar.
Har själv återföring imorgon, inne på sjunde försöket nu. Känns lite i sammanhanget!
Kram
Stort stort grattis SL! vilka underbara nyheter!!! Jag håller alla tummar och tår tt det går vägen denna gången! Helt fantastiskt, Jag blir helt tårögd!!! Stor varm kram!