Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag tänkte boka hotell idag men känner mig lite rådvill. Vill kunna ta mig smidigt från flygplatsen in till stan, gärna med kollektivtrafik. Har läst om tipsen på boende i trådrn, men undrar vart det är bäst att bo nu när kliniken flyttat? Vart har ni andra bott slm varit hos Dr.D nyligen och hur transporterade ni er (flygplats/centrum/klinik)?
Har inte hört något från Mina sedan jag i tisdags bekräftade den erbjudna tiden, trotts att jag efterfrågat en bekräftelse. Borde jag fråga igen? Väntar dessutom på tid för telefonkonsultation....
Känns bra att vara närmre en eventuell lösning och resan är ju läglig då jag är sjukskriven hela februari, men usch vad det här stressar mig. Inte alls vad jag behöver nu när stresströskeln och uthålligheten är låg. Är lite osäker på om jag lyckas administrera det här nu när jag inte riktigt är mig själv. Kanske var dumt att kasta mig in i det här. Tar tacksamt emot era tips och erfarenheter så att jag kan förbereda så långt det är möjligt innan jag åker.