Ingen 1 skrev 2015-09-11 10:48:01 följande:
Hej igen alla! Nu var det längesen jag skrev något här inne, men har följt er hela tiden! Tar lite bakgrundsinfo igen. Har ett barn som blev till genom donatorinsemination i på RMC i Malmö. Sen blev längtan stor igen och vi försökte med insemination i Danmark och i Sverige, det funkade inte så bra utan nu har vi gjort IVF- försök på RMC i Malmö som tyvärr inte heller har gett resultat. Tog kontakt med Lars på Gyn Grönlund. Det var bla där vi gjorde försök tidigare och efter han hört vår berättelse så tyckte han att vi ska prova med insemination hos dom igen, innan vi provar IVF. Längtan 30: Såg att du gjort akutpunktur, hur många behandlingar gjorde du? Vad fick du betala? Jag vet att det är väldigt individuellt och olika priser, men är bara lite nyfiken. Jag läste på två olika hemsidor här i min stad och båda hade rekommenderat akupunktur innan bla IVF, synd bara att jag inte fått veta detta tidigare. Alla sätt att få detta till att lyckas måste ju provas
8-9 behandlingar blev det denna gången, inför inseminationen som resulterade i blivande storasystern gjorde jag bara en, det enda som var exakt samma var att jag fick akupunktur kvällen innan insemination och det verkar som att jag ägglossade på dag 15 i cykeln med bägge, ska bli spännande att se om det blir en tjej till.. Betalade 300/behandling och det gick på högkostnadskortet så 5-6 av behandlingarna var gratis.
Lycka till och kram på er allihopa!