-
Yaaaaaay, så spännande!! Håller tummar o tår för många fina ägg som befruktas o återförs lr hamnar i frysen för framtida syskon"försök"..!!LiveYourDreams skrev 2012-11-20 14:56:21 följande:På torsdag skall äggen skördas! :D
-
Wiiiie!! Håller tummarna för att så många som möjligt befruktas. Har ni diskuterat hur många ägg ni sätter in lr e det samma i DK att man bara sätter in 2 i "speciella fall"?LiveYourDreams skrev 2012-11-22 13:03:43 följande:Det gick jättebra! Över förväntan. Trodde det skulle bli ungefär 5 ägg men det var 8 så vi e jätteglada! Hoppas bara nu att flera av dem vill befruktas :)
-
Live; åh så spännande, kommer gå o hålla tummarna fram till testdag att du o frun får ett fint , det e er tur den här gången!!
Kram -
Wiiiiiieeeeeeeeeee!! F*n det va bra, då har du ju jättefin kvalité på äggen låter det som!! Håller tummarna att ägget ni får tillbaks imorrn fastnar som det ska!!!LiveYourDreams skrev 2012-11-23 08:28:25 följande:Sju av åtta ägg har blivit befruktade :D
-
stegen : Grattis, håller tummarna att det ska gå hela vägen!! :)
Live: Lycka till m återförandet imorrn o grattis till att du får 2 på en gång!! -
Låter som råmjölk, lite tidigt kanske, jag upptäckte inte att jag hade det förrän jag var 20fullgångna veckor men å andra sidan hade jag inte provat/kännt efter innan så det kan ju ha kommit tidigare.regnbågsbaby skrev 2012-11-25 10:37:11 följande:Det kommer gul vätska ur mitt ena bröst...
-
Yaaay va härligt, tråkigt att ni inte fick nåt ägg till "frysen" men huvudsaken att det gick fint m dom 2 du fått tillbaks..! Jag håller tummarna att dom borrar in sig båda två!LiveYourDreams skrev 2012-11-25 13:19:17 följande:Nu är jag ruvare till två perfekta tre dagars odlade 8 celliga embryon :) tyvärr var resterande fem ägg för dåliga för att frysas, men nu glädjs vi åt de små perfekta gullen :)
-
Jenniekk jag håller tummarna att det e växtvärk lr hormonpåslag snarare än stundande mens. Jag va övertygad att vårt sista försök va misslyckat också o jag skulle bli så enormt glad för er skull om ni får en tidig julklapp.
Finns inga jag unnar plus/bebis än er goa tjejer härinne ska ni veta, allihop! -
Kram på dig också jenniekk, jag hoppas o håller tummarna att ni får plus till helgen även om jag känner igen "skyddstankarna" om att det inte funkat, för blir man motbevisad e det ju bara härligt medans det e tungt att va positivt inställd o bli besviken. Kommer hålla koll på hur det går o tänker inte släppa tummarna förrän jag ser att du fått ett plus
-
[quote=67788655][quote-nick]jenniekk skrev 2012-12-02 07:24:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Fy faan så underbart (på ren svenska) JÄTTEGRATTIS!!
Jag vaknade precis o kom att tänka på dig så jag va tvungen att kolla FL i mobilen hehe. Fnissar o gråter på samma gång, så glad jag e för er skull.!!