Duvan skrev 2012-05-18 19:55:45 följande:
Då var det dax för mig och min sambo att åka till Gyn Grönlund, imorgon har vi tid:)
Skall bli så spännande!!! Längtar så....
Ni som har varit där: Hur tar man sig dit?
Vi planerar att ställa bilen i Helsingborg och sedan gå från färjan. Men hur hittar vi dit? :)
Jag håller tummarna för er som går och väntar på testdag
Hade gärna mailat dig beskrivning men kom inte in på din sida tyvärr. jenniekk hjälpte mig å sambon att hitta dit d e jätteenkelt!
T att börja m, ställ bilen i parkeringshuset på Knutpunkten, d blir nog billigast så, nybörjare som vi va ställde vi oss på den stora utomhusparkeringen å la på onödiga parkeringspengar för att vi inte visste hur mkt tid vi skulle räkna m..Forex ligger på entrévåningen (under påstigningen t färjan) sen bara att ta trappan upp å köpa biljetter t färjan, när ni kommer fram går ni förbi tågspåren å ut på gatan via trappor lr stenramp, över vägen in på Bramstaraede, följ den å korsa Strandgade, Stengade, St Olai gade å när ni kommer t Sudergade så sväng vänster - långt upp på gatan ligger Sudergade 3, med en innegård å rakt fram (på innergården) står d AnneLise o Lars Grönlund..
Lycka t, hoppas detta e sista gången ni behöver försöka (fram t eventuella syskonförsök hehe) !!! Kramar