• jenniekk

Vi som ska börja inseminera 2012

Längtan 30: Lycka Till på vul idag!

• jenniekk
    Binaaa skrev 2012-05-08 15:32:19 följande:
    Hej! Tack för att du tänker på mig Hjärta
    Jag hade ju som sagt en jäkla mensverk, nästan värre än vid mensen. Sen kom det lite blod, ungefär som en 5a. Sedan avtog det så nu känner jag lite så som du beskrev här uppe, inget särskilt.... Har inget direkt hopp denna gången och känner på mig att mensen kommer. Obestämd

När förväntas mensen (INTE) komma då?
  • jenniekk
    Längtan 30 skrev 2012-05-08 12:42:57 följande:
    jenniekk : tack så mycket! hade 4 små blåsor + 2st stora 20,2mm + 21,5mm så d blir en spruta ikväll å så ska vi va på kliniken på torsda efter lunch. sjukt pirrig å nervös redan nu, kommer väl va ett vrak på torsda!

hur går d för dig, känner du dig som vanligt lr letar du symtom? håller tummarna stenhårt att d blir ett fint plus för alla som försöker å/lr väntar på testdag!

kram! 

Vilket fint resultat! Med 2 fina blåsor känns ju chanserna som dubbelt så stora! Glad

Känner inget särskillt, känt av lite molande idag....   
  • jenniekk
    drömmaromsmått skrev 2012-05-08 12:13:44 följande:
    Någon som varit med om att slemhinnan varit kvar efter mens?
    i mailet från kliniken stod det att slemhinnan ska vara utstött, gjorde iofs vulet senare än de ville de ville ha på cd2-3 men det var lördag söndag och de okejade idag istället.
    slemhinnan låg på 6,5mm, vet folk som haft det vid FET, känns konstigt att ha det så här tidigt.. väntar på svar från kiniken om jag får starta eller inte idag.  
    Tog ett test bara för att nu när jag kom hem och toknegativt. 

Kan tyvärr inte hjälpa dig... Hoppas någon annan kan...
  • jenniekk
    Binaaa skrev 2012-05-08 20:13:15 följande:
    Den 12e...
    Då ligger vi jämsides. 13 här.... tror jag...

När var det du blödde lite?

• jenniekk
    Duvan skrev 2012-05-08 20:26:43 följande:
    Jag harhaft en depp period och inte orkat gå in på tråden på ett bra tag.
    varit så ledsen att det inte tog sig sist och det har känts så hopplöst....

Det är iallafall kul att vara här igen!
    Håller verkligen tummarna för er som väntra på ett plus nu i dagarna Hjärta

Binaaa, det låter ju verkligen som att det kan vara en nidblödning:)

Längtan 30: Va roligt att det är dax för er att åka på torsdag:) så spännande!

kram
    Hej Duvan! Roligt att höra från dig! {#emotions_dlg.flower}

Inte roligt att höra att du haft det jobbigt, och hoppas du är på bättringsvägen.  Inte konstigt att luften går ur en ibland och man tappar luften.

Jag har gjort det efter varje misslyckande. Är livrädd för att ramla ihop totalt denna gången om det misslyckas. Känns som det är hopplöst isf och att det aldrig kommer att gå... Vad gör vi då??

Jag behöver också FL och Google pauser ibland. Kan stressa upp mig totalt genom att läsa om allt... Glad

Hur ska ni gå vidare nu?      
  • jenniekk
    Sally Cinnamon skrev 2012-05-09 11:51:55 följande:
    Nu känns det inte alls som om det har fungerat. Tjyvtestade imorse (jag vet att det är alldeles för tidigt och allt det där, men jag pallar inte att inte veta om det finns en liten mikromöjlighet att få information) Känner mig enormt deppig och har lust att dricka en massa vin alternativt somna och vakna igen när allt är klart och bebisen är på väg. ORKAR INTE!

HjärtaHjärtaHjärta

När har du testdag egentligen? Kan ju bara vara för tidigt även om det känns helt kört nu... Förstår hur du känner... Kommer nog känna detsamma snart. 

Molvärken fortsätter idag. Känner precis som jag brukar innan mens...     
  • jenniekk
    Duvan skrev 2012-05-09 20:11:32 följande:

Jag ser att mitt andra inlägg igår inte kom in...var nog lite trött:)

Vi skall ner till Gyn Grönlund nästa gång jag får äl. Skall bli så spännande lite pirrigt men så kul. Längtar såååå!
    Nu byter vi ju klinik från Storken till Gyn G så det känns lite som första gången igen:)

Åh va jag håller alla tummar för alla er som väntar på plus! Känns som det är dax nuför en massa plusHjärta

Längtan 30: Hoppas allt går bra för er imorgon, jag hejar på!!!!
    Är det Gyn Grönlund ni skulle till?

Spännande med byte av klinik. Vad är största anledningen till att ni byter? Vilket försök blir detta?

Håller med dig om att det är dags för en massa plus! Har varit väldigt fattigt med dem!  

Har haft molvärk som kommit och gått hela dagen och beräknad Icke mens på söndag... Har ingen bra känsla...  
  • jenniekk
    Längtan 30 skrev 2012-05-10 21:40:12 följande:
    tusen tusen tack för peppandet å för att du hjälpte mig lugna ner mig. min stackars sambo va lugnet själv, lyssnade å stöttade han oxå fast ja gjorde honom nog lite bekymrad å lessen när ja fick värsta brytet. som ja skrev imorse fick ja ömma äggstockar å stickningar en stund innan vi satte oss i bilen..när vi tog färjan över t helsingör va ja tvungen att gå på toa å då slog ÄL-trådarna t m full styrka. så kanske, m lite tur, befruktas åtminstone ett av äggen nu. 

tack igen! Hjärta 

Skönt att allt gick bra idag!

Visst va det lätt att hitta? Hur upplevde du kliniken? Hur såg vul'et ut? Berätta...   
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012