Vi som ska börja inseminera 2012
Sally: Förstår att du förlorat hoppet... Men hopp finns fortfarande... Kraam
Sally: Förstår att du förlorat hoppet... Men hopp finns fortfarande... Kraam
Liveyourdreams: Hälsa Danmark! :)
Sally: många kramar...
Live: vilken lyx med två ägg! Dubbel chans! Har du tvillingar i släkten? Eller tvåäggsgrav kanske inte är ärftligt...
Sally: Det är jobbigt att pausa... Till en början! Kände bara att vi förlorade en massa tid.
När allt lagt sig lite så kändes det så skönt att pausa. Min kropp och framförallt själ var nog mycket mer stressad av alla misslyckade försök och all press än vad jag vågat släppa fram! Ska ju alltid vara så förbannat stark! Le på jobbet och gråta i ensamheten! Ville inte helst släppa fram allt ens för maken! Ville inte spä på hans sorg! Bättre och bära allt själv... Tills det brister!
Någon som känner igen sig...
Jennie1987: välkommen till ett trevligt gäng! :)
De allra flesta här inne gör DI och många av oss ink mig själv i Danmark.
Lycka till med första inseminationen!
LiveYourDreams: Har inte gjort något mer försök efter pausen, det blir i sept och är rädd för att jag kommer vara superstressad då och inte alls avslappnad. Ju fler misslyckade försök desto mer stressad blir jag. Är bara nu under pausen som jag är lugn..
Om äggblåsorna inte spricker förrän de är större än 23 mm så har vi gjort alla våra inseminationer helt förgäves då de bara varit 20mm vid insem...
Linnea: låter inte rätt att äggblåsan bara var 11 mm, kan du inte ha missuppfattat?
Linnea: maila Lars och fråga, står ju i journalerna.