Vi som ska börja inseminera 2012
TyraPaloma: Hoppas allt är bra men förstår att helgen kommer bli hemsk, av att inte veta... Kram
Ingen: KRAM
TyraPaloma: Hoppas allt är bra men förstår att helgen kommer bli hemsk, av att inte veta... Kram
Ingen: KRAM
Snilla: var kan man se listan över klinikerna? Trodde inte Gyn Grönlund va med?
Sally: vad ledsen jag blir för er skull.... Förstår din frustration och rädsla över varför det inte fungerar... Ta tid till att gråta, tillåt dig att vara ledsen och kramas mycket med mannen....
Hur lever ni efter ägglossning och insemination? undviker ni något? Kaffe? Sex? Träning( med hopp tex) mm.
Jag försöker att bara dricka en kopp kaffe om dagen, undviker sex? och tvekar på om det är bra och träna( typ aerobics)? Vet inte varför jag tänker så här...
Baby Pyk: Ni gjorde väl makeinsemination? Tror inte att det är lika bra att fylla på med "dåliga" spermier vid ...?
MariaG: försöker leva som vanligt och tror liksom du att orsaken till att man misslyckas inte beror på träning el. dyl. Men ibland undrar man... Är för övrigt ombytt för att åka o träna nu! ;)
Baby Pyk: vid... Donatorinsemination skulle det stå...
Vårtunu: Tror inte att det är en kopp kaffe mer eller mindre, träning eller annat som avgör om man lyckas eller misslyckas. Alla som försöker hemma lever nog som vanligt denna tid. Men mina hjärnspöken sätter igång!
Tränade igår iaf, tog det lite lugnare än vanligt dock! ;)
Är på cykeldag 23 av vad jag tror 29 och vaknade idag av molvärk, är på dag 3 av molvärk. Livrädd att mensen redan ska komma... LIVRÄDD!! :(
TyraPaloma: Ingen förklaring här heller varför det inte lyckats, väntar på bim, försök 6. ( tror dock att jag fick ett tidigt missfall försök 4:à då jag hade världens kraftigaste mensvärk några dagar innan mensen kom som också va försenad. Tog då inte gravtest då mensen va försenad då jag hade inställningen att är jag gravid så kan jag vänta en vecka efter bim med att testa.)
Tror liksom Liveyourdreams att det handlar om att ha tur och lyckas träffa ägglossningen precis. Händer ju säkert ofta att man kanske missar med någon timme eller så.
Är på cd 25 av vad jag tror ska bli 29 nu. Har känt av molvärk i 5 dagar nu och idag känns det som att mensen rinner till hela tiden... ( inget i trosan än) Är livrädd och tror på misslyckande igen...