Inlägg från: SophiaSundgren |Visa alla inlägg
  • SophiaSundgren

Vi som väntar smått i September 2012

Granen - jag va på SÖS förlossning. Gillar verkligen personalen där, har bara bra minnen därifrån när jag födde min dotter och även denna gången när jag va inne så va dem jätte härliga. :)

• SophiaSundgren

Lis - jag va på SÖS. :) dem sa till mig att om jag får sådär igen så måste jag åka in, för deras dygnsrytm ska inte ändras sådär kraftigt och snabbt. Men skönt att din lilla började röra sig innan du hann kontakta dem. Men om du är orolig igen, ring direkt, alltid skönare att få bekräftat att allt är bra. Kram

• SophiaSundgren

Eiramis - det låter som att det är dem "riktiga" sparkarna och rörelserna du nu börjat känna. Min lilla verkar vara så pass stark så att alla sparkar och rörelser syns på utsidan, sen är ju även jag väldigt liten i kroppen så det hänger nog ihop. :) men njut för fulla muggar nu, det är så underbart med alla dessa rörelser.

Choccolat - jodå imorse va det rörelser + lite under dagen, h*n trycker sig även nedåt så att det imellan åt känns som han ska trilla ut men sedan (hoppar) :p h*n upp igen. :)

Trevlig helg alla härliga tjejer

• SophiaSundgren

Eiramis - då fick du känna lite iaf. :) men skönt att man känner igen rutinerna lite mer, just för att jag är van vid att känna så mycket, mestadels av dagen blev jag ju ännu mer orolig då det blev helt stilla än om jag hade haft ett lugnt barn inne i magen. :)
    Vilket väder vi har fått, underbart.

• SophiaSundgren

Full rulle här hemma i magen, antagligen förbannad för svenska förlusten ikväll. :( men härligt med rörelser därinne. Skit match rent ut sagt. Godnatt på er allihopa. :)

• SophiaSundgren

Maglan - hoppas allt känns okej för dig trots det tråkiga mellan er. Men precis som ovanstående skrev så låter det som att ni har tagit ett gemensamt beslut och jag hoppas på att ni får det så bra som möjligt. Kram.

• SophiaSundgren

Idag om en och en halvtimme för fyra år sedan fick jag träffa världens finaste tjej för första gången i mitt liv. Min dotter fyller fyra år idag, vart har tiden tagit vägen? Nej nu ska jag mysa med min tjej och släkt och vänner hela dagen. Kalas nummer två idag då vi hade ett igår för mina närmaste tjejkompisar och deras respektive barn osv.
    Ha en underbar dag alla sköna damer här inne. :) kram.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012