Vi som väntar smått i September 2012
24+0 idag, kan tiden bara gå snabbare hela våran lilla familj längtar så.
24+0 idag, kan tiden bara gå snabbare hela våran lilla familj längtar så.
Eiramis - men gud va hemskt, jag förstår att du inte kan släppa det. :s men kan det inte ligga något brott bakom det? Att hon blivit tvingad till att skriva något eller så, inget som polisen osv tänk på? Låter kanske lite överdrivet men man vet faktiskt aldrig. Hemskt är det iaf hur som helst. Hoppas allt löser sig även fast det ser mörkt ut just nu. Kram
Eiramis - jag beklagar verkligen och skickar styrkekramar
Påväg till BM, spännande, längtar efter att få höra bebis hjärta och SF-måttet. :) även att få veta hur mycket jag gått upp osv. Spännande som sagt.
BM igår, hade gått upp 5kg :) sa till henne att dem får gärna fortsätta att komma, med min dotter gick jag bara upp 8 kg allt som allt, denna gång vill jag över 10 kg iaf och att en del stannar kvar efter. Som ni kanske förstår är jag väldigt liten i kroppen och har inget emot att lägga på mig några kg.
Carfreak - välkommen till tråden. :) och grattis till tillskottet som kommer i september. :)
Hej tjejer, behöver lite råd av er smart damer. Nu är det såhär att jag har inte känt bebisen något speciellt alls sen igår kväll vid elva. Kände någon liten rörelse runt ett på dagen men sen dess ingenting. Nu för tio minuter sedan ca började jag känna en ilande smärta nedanför revbenen, precis där denne möts i princip. Någon som vet vad det kan vara eller vad jag borde göra? Börjar bli lite smått orolig. :s
Måste då även påpeka att min bebis inte är så lugn och stillsam av sig annars, därav lite starkare oro. Överdriver jag? Är detta normalt att dem kan gå från att röra sig massa till att bara ligga still helt plötsligt? Är i vecka 24+4
Ligger här inne nu, hjärtljudet lät bra. Dock vill dem göra ultraljud också pga att det blivit så pass stor skillnad på rörelserna så jag ligger här och väntar. Massor av kvinnor som ligger och ska föda tydligen så det kunde dröja ett tag sa dem. Tack för svar och stöd tjejer.
Em - grattis till er. :) ett stort steg. Allt såg bra ut inatt på ultraljudet, dem kunde dock inte svara på varför h*n blivit så lugn då han låg med benen rakt upp mot magen som vanligt. Men hjärtat, och alla organen osv såg bra ut så det va skönt. Känner mig jätte sliten nu men sitter på tunnelbanan och måste till jobbet. Dem sa även att om jag känner såhär igen så får borde jag ringa dem och komma på en ny koll.
Ha en härlig fredag allihopa. Kram