Inlägg från: SophiaSundgren |Visa alla inlägg
  • SophiaSundgren

Vi som väntar smått i September 2012

Mitt andra barn men jag kommer stanna kvar på BB minst en natt kanske längre. Med min dotter åkte jag hem efter två nätter. Jag känner att jag vill ge mig själv tid till att läka en del och ge bebisen lite tid att lära känna mig också innan vi åker hem till vardagen. Självklart kommer min dotter då komma på besök varje dag med pappan. När vi sedan vilat upp oss lite och så åker vi hem till mitt lilla troll :) och gör oss helt hemma allihopa. Alla är vi såklart olika och detta är sättet jag vill göra det på. :)

• SophiaSundgren

Ida - gnäll ut här hos oss bäst du vill. Kan inte ens börja försöka förstå hur tungt det är de du gått/går igenom. Håller med tidigare inlägg om att man vill verkligen ge dig en bamsekram.

• SophiaSundgren

Skriver inte så mycket här längre då jag är aktivare på FB men tittar in varje dag. Förstår att vissa av er inte vill ha det för att det är så öppet, tycker det är tråkigt att jag blir mindre aktiv här bara för att vi ordnade en grupp på FB, lite gnäll på mig själv. :p men hoppas att allt är bra med er som fortfarande "bara" är kvar här. Kram

• SophiaSundgren

Inatt 04:04 så kom min som, vi mår jätte bra lite omtumlade efter den snabba förlossningen men annars är allt perfekt. 3950g

• SophiaSundgren

Edds du saknas i gruppen på Facebook. Vet inte om du läser här längre men gör en chansning. Hoppas du ångrar dig och skapar ett nytt konto och kommer tillbaka till oss. :) Hoppas familjen mår bra! Kram!

• SophiaSundgren

Va härligt att höra. :) jodå allt är bra med oss. Full fart i lilla Milton, eller han är inte så liten längre, han är en stor kille. :) har inte börjat gå än men tagit några steg. Vi hänger kvar där, är 119 st kvar nu tror jag. Vi ska ha en stor träff i september där 43 st av oss från hela Sverige kommer, ska bli super kul. Hade varit så roligt om alla hade stannat kvar i gruppen så att alla hade träffats. :)

Ta hand om er!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012