Vi som väntar smått i September 2012
Fijalija - haha jo såklart. Vilken väntan det hade varit annars, lite trött imorse kanske. :) 25 september är det preliminära förlossningsdatumet. :p
Fijalija - haha jo såklart. Vilken väntan det hade varit annars, lite trött imorse kanske. :) 25 september är det preliminära förlossningsdatumet. :p
Jag förstår inte riktigt meningen med att skriva det där långa inlägget om att kolla kön på ul. Jag tror med största sannolikhet att alla vi blivande mammor som är med i den här tråden är medvetna om att ul inte är ENBART för att se kön. Vi vet att det är för att man ska kunna se att allt är bra, hur många det finns där inne och tidpunkt för beräknad förlossning. Väldigt bittert skrivet av dig på jag tycka.
Vi kommer inte att titta vad det är för kön men jag tycker att det är helt upp till var och en.
Sluta sura och va glad och lycklig istället.
Starstruck- jag håller tummarna för att du har fått sova inatt. För min del va det faktiskt första hela natten som jag har sovit på två månader. :) känns underbart.
Ha en härlig fredag alla preggos. ;)
Lycka till alla som ska på ul idag, jag får snällt vänta tills nästa onsdag. 25/4 dags för jobb nu, ha en bra dag alla gravida damer. :)
Dag och natt - jag ska hålla båda tummarna, alla tår och hoppas och tror att allt ser bra ut. Lycka till imorgonbitti. Godnatt tjejer.
Godmorgon alla gravida. :) nu är det exakt en vecka kvar tills jag sitter på tåget påväg till RUL :) åh vad jag längtar. Ska ej ta reda på kön men ska bli skönt att få se den lilla parveln i magen och förhoppningsvis få höra att den h*n är frisk.
Dags för lite arbete nu, efter det ska jag hem och mysa med min kusins lilla pojke på tre dagar. Underbart.
Grattis till RUL, sex dagar kvar för mig.
Om 24 timmar ligger jag på britsen och får se mitt andra barn för första gången, åh vad jag längtar. :)
Skulle varit på ultraljud klockan 09:00 idag, men vad händer vaknade klockan halv tre och är magsjuk. :( väldigt deppig känner jag mig idag. Lycka till ni andra som ska iväg på era. :)
Edds - eller hur? Mår piss, men hoppas att lill*n i magen mår bra, och att min lilla tjej här hemma inte blir smittad av mig. Får hålla tummarna. Jobbigt det där med ryggen, själv har jag klarat mig än så länge, hade inga problem med min dotter alls, kände mig knappt gravid. Nej nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis få lite sömn.