Inlägg från: SophiaSundgren |Visa alla inlägg
  • SophiaSundgren

Vi som väntar smått i September 2012

Godmorgon alla härliga. Natten har varit sömnlös då det varit Karateträning eller något i magen. Hela natten i omgångar i princip, tro jag fått fyra timmar sömn allt som allt. Skönt dock att h*n visar att h*n lever. :) men är även väldigt glad över att ja bars jobbar fram till tolv idag. Ha en bra onsdag allihopa.

• SophiaSundgren

Även jag arbetar idag, har precis ätit frukost och ska nu passa på att kramas lite med min lilla tjej innan vi båda måste klä på oss för förskola och arbete. Ha en toppen fredag allihopa och trevlig helg.

• SophiaSundgren

Haha, ni är så goa tjejer. Jag är otroligt förvirrad jag också. Väldigt roligt att läsa om, dock inte så roligt att vara med om. Än så länge så funkar det bra på arbetet iaf, jobbar på kontor med fakturering, post osv. Så mycket kan gå fel här om inte jag håller koll på mig själv. :p ha en underbar dag i det härliga vädret. Kram på er.

• SophiaSundgren

IdaVasterflo - min barnmorska gav även mig järntabletter i vecka 20 inget test togs på mig då utan hon sa bara att dem ger det till alla gravida i förebyggande syfte. Jobbigt med magen lite för min del dock, blir ganska hård men än så länge är det okej. Får väl kontakta henne och se hur jag ska göra om det blir väldigt jobbigt.

• SophiaSundgren

IdaVasterflo - jag äter Duroferon, tyvärr så blir jag hård i magen av dem, jag bor i Stockholm. Är det några av tjejerna här som också bor i Stockholm? :)

Ha en härlig lördag allihopa, hoppas solen kommer fram idag också. Kram

• SophiaSundgren

Någon annan som orkat hålla sig uppe och såg när Loreen tog hem vinsten till Sverige i år. UNDERBART må jag säga. Så nästa år blir det att titta på Eurovision live för mig och en kompis. Nu dags för sömn. Natti natt på er.

• SophiaSundgren

Hej tjejer, ser ut som dagarna rinner på för allihopa. :)
    En fråga, börjat känna ett väldigt tryck nedåt vad kan det vara? Borde jag ringa BM?
    Ni är så kunniga så tänkte att jag skriver här innan jag gör något annat. :)

• SophiaSundgren

Wolf - kan mycke väl stämma kände på högersida att det låg något hårt där. :) lite obehagligt ibland bara, undrar om h*n försöker komma ut. :p

• SophiaSundgren

Eiramis - förhoppningsvis är det inget, men med denna graviditeten så är jag nojig med allt. Förra graviditeten med min dotter kände jag mig inte ens gravid och led inte av någonting över huvudtaget under hela tiden. Men denna gången är tuffare. :s

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012