Vi som väntar smått i September 2012
jag gillar inte heller mag klappningarna.. men SEN kom jag på mig själv att göra det på en ännu större mage, så jag får knipa igen på den fronten HAHA
jag gillar inte heller mag klappningarna.. men SEN kom jag på mig själv att göra det på en ännu större mage, så jag får knipa igen på den fronten HAHA
jag älskar verkligen de att jag har nästan 9 månader på mig att komma iform igen :D
Är det någon här som börjat fundera på prev medel efter fl? Det har jag... har ingen aning om vad jag skall skydda mig med då jag testat det mesta men varken p ring, p piller funkar, kondom big NO och spruta eller stav klarar jag inte av heller, spiral.. njaa.. är rätt kritisk mot de mesta haha... p - plåster? någon som testat ? :D
Jag tror vi också kommer köra på " säkra perioder" eftersom vi också vill ha syskon men inte allt för snabbt Järna 2-3 års mellanrum men det blir nog inget prev medel har vi kommit fram till :)
vi ville också vara unga föräldrar,, jag är 22 när bebis kommer (fyller dock 23 i oktober) och sambon hinner fylla 25 =)
Sätt alla hans träningskläder i tvätten just när han ska ha de så de är dyngsura, sen gömmer du klubba och skor och säger att du lånat ut det till din..... Bror ? Har du ngn bror ? Haha
Föressten denna konstanta hunger som jag hade mellan v 6 och v 10 verkar smyga sig på igen ... Nej säger jag bara för det är ostoppbart!!! Jag är sååå hungrig hela tiden nu sen i helgen ...
Men din bror ska på svensexa eller maskerad och klä ut sig till bandyspelare :p
Haha ja dr blir spännande !! Min man fyller 25 nästa vecka , bör ju firas.. Pjuh