eiramis skrev 2012-05-23 20:38:22 följande:
Usch, ska iväg på utbildning imorgon och övermorgon, så det är övernattning. Vill inte alls sova borta, känns otryggt på något sätt. Som tur är så är det inte så långt bort så i värsta fall får väl sambon komma och hämta mig. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som känns så obehagligt, tror ju inte att det kommer att hända något för att jag är borta. Separationsångest från hemmet kanske.
känner igen det där, man är trygg hemma.. jag skall faktiskt också iväg en natt i juni, åker ungefär 25 mil hemmifrån för att träffa en kompis som annars bor 170 mil ifrån mig, vi har inte setts på 2 år, och vi har väldoigt svårt att ta oss till varandra pga alla omständigheter med jobb, skola, bebisar osv, så nu måste vi verkligen passa på när hon är så "nära" MEN jag vet inte... jag funderar faktiskt på att bara åka över dagen.. och inte stanna över.. vet inte hur det hade känts att ligga ensam på ett hotell.. förmodligen sjukt underbart skönt.. men jag har enorm separationsångest från hemma och från sambon min...
hoppas jag lyckas övertala honom att följa med !! har redan påpekat att jag vill ha en lyxnatt på hotell med honom bara för att vi två ska koppla av och koppla bort all stress !