Vi som väntar smått i September 2012
Idamarja: vad skönt att de gör en ordentlig genomgång för dig !!
Nu har jag suttit ner i typ 8 h har ont i röva!:)
Idamarja: vad skönt att de gör en ordentlig genomgång för dig !!
Nu har jag suttit ner i typ 8 h har ont i röva!:)
min bebis har nog inget direkt mönster än, kanske ngn enstaka puff som godmorgon.. sen har den varit vild flera gånger idag, ungefär med 3 timmars mellanrum här med... vissa kvällar är den aldeles tokig och vissa inte alls.. jag är lite rädd för den här tiden då man "ska" känna bebis varje dag... känns som att jag redan nu går och nojjar efter några timmar att jag inte fått en kick...
När jag var hos BM förra veckan så frågade jag när jag bör känna varje dag och då sa hon (tyvärr) att eftersom jag redan känt så pass mkt så ska jag NU känna varje dag... det satte stor press på mig :(
choccolat... ja jag blev faktiskt förundrad över att hon sa så... det var liksom att " ja eftersom du känt så mycket så bör du känna varje dag, och om du är orolig så är det bara att ringa hit så får du komma in och lyssna på hjärtat" ... men det kändes inte bra...
både min mamma,svärföräldrarna och sambo tycker att hon är lite klantig i ganska mycket hon säger./har sagt..mycket har oroat upp mig.. eller så är jag överkänslig... men det kanske bara är tur att hon ska sluta och jag skall få en ny Bm... :)
Skoogish: usch vad besviket :( men skönt att de lyssna hjärtat. Du bör ju få en tid för rul ganska snart tycker man ju!
Rumpel: jag bär mössa och vantar än,, ligger kring 0 grader hela tiden lite varmare i solen men det blåser kallt såå jag önskar lite värme hit till oss!!:) vill också sola och grilla !!
Jag vill me ha värme!fusk här kom det just ett litet snöfall...
Jag hade hjärnhinninflammation när jag var liten .. Man är tydligen riktigt dålig men som tur är så är barn som sagt stark ! Tänker på er fijalija!
Haha jag är så avis på er med sol!!!!! Jag ska va ledig 4 dagar nu och vill gärna ha lite sol! Jag tror min bebis vilar sig för att sen massakera min insida nu har det varit rörligt där inne i 6(!!) timmar! Efter att ha varit stilla nästan ett dygn. Blir nog en lugn natt :) verkligen olik från dag till dag!
Kiss Blåsan verkar vara kul att sparka hårt mot:)
Hos oss blir det nog mest troligt en Loke, sam eller Jack och som flicka min sambos farmors namn elly . Annars Maya som jag älskar!
Maglan; jag hade ju långt ner till vänster och högt upp till höger,, trodde de var två där ett tag men nr det var bara en bebis som låg med huvudet snett ner och vifta med både armar och ben samtidigt! :)
The familj; visst är det härligt! Det var aldeles blött i sängen, på mig, på min sambo igår!! Haha han var svintaskig idag vi satt på ett fil och han tittar på mig och viskar " dina bröst läcker" varpå jag höll på att he ut kaffet! Och börja grina nästan:) han skojade bara .. Tur..