• Edds

Vi som väntar smått i September 2012

Shopaholic grattis till kickarna!!:) vad roligt!! Visst är det härligt

Idav det är bra! Du ska unna dig tycker jag! Jag hoppas du kan njuta fullt ut nu och tänka hur mkt du är värd detta barn

• Edds

Allt verka inte komma med.. Jäkla telefon men det skulle vara en kram där också

• Edds

Shopaholic jag har köpt newbies fina basplagg från kappahl som vi ska ha till bb :)

• Edds

Min man säger att sköt ord etc r för tidigt än att köpa.. När ska man fullborda sin Home nesting? Egentligen?:) två mån innan? En? Två veckor?? Gah

• Edds

Ja jag känner också att det behövd, vAgn ska vi köpa i veckan. Säng har vi redan men som sängkläder och skötbord och sånt har vi kvar att köpa

• Edds

Nu har vi kommit överens om att det blir vagn nu, skötbord nästa månad och sen bilstol :)

• Edds

Säger som ovan så otroligt starka kvinnor ni alla är!

Sitter på jobbet jag och det är lugnt.., åkte på en släng maginflu igår tror jag... Blev akut dålig men det gick över lika snabbt! Hoppas verkligen inte det var något allvarligare och att. Jag håller mig frisk :(

Valborg och allt :)

• Edds

Spännande!! Det kommer att gå jätte bra!! :) lycka till

• Edds

Starstruck har du flyttat så pass? Har inte hängt med hehe. Själv är det v 23 imorgon!

• Edds

Era rul kommer gå så bra! Det är så overkligt underbart att se sin unika skapelse:)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012