• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • irmaqueen
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-25 20:06:19 följande:
    Min blev glad. vi har ju planerat en liten fyra. Men nu känner både jag och han lite "vad har vi gett oss in på? Vill vi verkligen det här?" men jag tror det är normalt att känna så va?

Fy tusan vad jag mår illa. Förstår inte varför det är värst på kvällen. Har sluppit illamåendet alla andra grav...
    Känns som att jag är jättebakis och det blir värre om jag är uppe och rör på mig. Så fort vi kommit hem och lagt barnen blir det sängläge för mig. Å imornkväll ska vi ha lite kompisar här å spela spel. Får se hur det kommer att gå...

Sjukt att man kan må så illa redan i vecka 4...
    Ja alla känner nog så, vad har vi gjort????? haha. Som väl är berättade min svägerska som har två barn tillsammans med min bror att man känner så, att det kan komma och gå fast man vet att det är vad man vill. Så det hjälper mig när det känns nojigt :) Och inte så konstigt, det är ju det största man någonsin gör i livet, barn! :)
  • irmaqueen
    Skrutt 83 skrev 2011-12-25 22:49:39 följande:
    Makeawish: stort grattis!! :)
    åå tack :) när man inte riktigt vill berätta för nära & kära än så känns det väldigt kul att kunna göra det här, och jättekul att få ett gratis hihi ;)
    <vill hålla mig ett tag med att berätta m,en det lär bli svårt! :P
  • ÄngelnDennis
    irmaqueen skrev 2011-12-25 22:33:32 följande:
    Hej :) Har misstänkt graviditet i över en vecka, och testade positivt i morse på BIM :) Första försöket, hade verkligen inte väntat mig det.. har personer i min närhet som har jättesvårt att bli gravid så det är väldigt verkligt för mig att man kan vara infertil.

Men trots att vi är lite chockade, så är vi väldigt glada :) Om allt går vägen ska vi bli föräldrar för första gången!!

Bf 1 sep enl fl.
    Måste ju få visa för någon så lägger upp en bild här :)
    Hur mår ni andra? :)

GRATTIS !! {#emotions_dlg.flower}
  • sophiejennifer

Jag ligger i soffan med en liten bebis på bröstet, tänk att få ligga här med sin egen om mindre än ett år! 

• irmaqueen
    sophiejennifer skrev 2011-12-25 23:27:28 följande:
    Jag ligger i soffan med en liten bebis på bröstet, tänk att få ligga här med sin egen om mindre än ett år! 
    En svindlande tanke! :)
  • sophiejennifer
    irmaqueen skrev 2011-12-25 23:32:24 följande:
    En svindlande tanke! :)
    Men visst är det?! Mina katter verkar riktigt intresserade också, ska fram och nosa och pussa på den lille. Så fint. 
  • LitenEmma91

Plussade idag, bf i början av september :) Första barnet och och andra försöket efter mf, vi ha sammanlagt försökt 3 månader så det har gått snabbt som attan!

• sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 00:33:01 följande:
    Plussade idag, bf i början av september :) Första barnet och och andra försöket efter mf, vi ha sammanlagt försökt 3 månader så det har gått snabbt som attan!
    Grattis! 
  • Idahh

Grattis och väkommna alla nya!

TS; Du kan väl lägga till länken till BF listan i trådstarten så att alla andra lätt kan lägga till sig   

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012