• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LöjligaFamiljen

Har haft massa illamående om kvällarna och spänningar i brösten men nu är det borta :( blir jättenojjig :(

• sophiejennifer
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-26 20:53:47 följande:
    Har haft massa illamående om kvällarna och spänningar i brösten men nu är det borta :( blir jättenojjig :(
    Det är nog ingen fara! :)
  • sexhundra

Mitt mf började med brun/rosa flytningar i några dagar som sen blev blod. Precis som vanlig mens. Hade inte ett dugg ont än vad jag vanligtvis har vid mens. Sen försvann mina syndrom ganska snabbt och har du fortfarande symptom så borde det va lugnt. Vänta ut och be om ett vul sen. Håller tummarna!!

• ÄngelnDennis
    irmaqueen skrev 2011-12-26 20:34:14 följande:

fy sjutton, nu är jag orolig! Vid 15 idag gick jag på toa och på pappret kom en färgad flytning. Kan inte säga om den var brun eller rosa. Sen kom det mörkbrunt segt vid 17. Och nu när jag var på toa så tror jag det kom en ljusbrunröd flytning på pappret :(
    Fan och jävla skit! :(((

Som dom skriver så behöver det inte innebära MF! Jag håller tummarna på att det INTE är det. Det är vanligare än vad man tro att man få som en blödning ibörjan just för att kroppen tror det är mens på g. 

Stor kram!  
  • Sockerärta

Hej allihop! Jag plussade kvällen innan julafton, så vi fick en ordentlig julklapp i år :) hur mår ni?

• sophiejennifer
    Sockerärta skrev 2011-12-26 22:00:20 följande:
    Hej allihop! Jag plussade kvällen innan julafton, så vi fick en ordentlig julklapp i år :) hur mår ni?

Hej, grattis till dig! Jag mår illa och brösten kliar, annars är det bra. Själv? :)
  • LitenEmma91

Nu fick jag pos på digitala testet också! shoohoo

• Idahh
    irmaqueen skrev 2011-12-26 20:34:14 följande:

fy sjutton, nu är jag orolig! Vid 15 idag gick jag på toa och på pappret kom en färgad flytning. Kan inte säga om den var brun eller rosa. Sen kom det mörkbrunt segt vid 17. Och nu när jag var på toa så tror jag det kom en ljusbrunröd flytning på pappret :(
    Fan och jävla skit! :(((

Håller tummarna för att det inte är MF utan bara en ofarlig blödning!
  • yessyca

Hej tjejer!
    Ansluter mig här å Flört
    Testerna visade väldigt svagt plus på juldagen för att sedan bli starkare både igår och idag Solig
    Är bara så orolig för tidigt MF igen Obestämd läste att det var fler här som haft MF förra månaden.
    Jag fick tidigt MF förra månaden, vecka 4 eller 5. Så himla orolig att det blir lika denna gången.
    BF 5/9 2012. Har dock inte passerat BIM än, BIM imorgon (längsta cykeln), men eftersom min ÄL blev 2 dagar sen denna gång så vågar jag inte ropa hej förrän efter nyår.
    Har ej haft lika mycket symptom denna månad, molvärk till och från samt ömma och tunga bröst, och nu suuuper känsliga bröstvårtor.

• LöjligaFamiljen
    yessyca skrev 2011-12-27 08:15:57 följande:
    Hej tjejer!
    Ansluter mig här å Flört
    Testerna visade väldigt svagt plus på juldagen för att sedan bli starkare både igår och idag Solig
    Är bara så orolig för tidigt MF igen Obestämd läste att det var fler här som haft MF förra månaden.
    Jag fick tidigt MF förra månaden, vecka 4 eller 5. Så himla orolig att det blir lika denna gången.
    BF 5/9 2012. Har dock inte passerat BIM än, BIM imorgon (längsta cykeln), men eftersom min ÄL blev 2 dagar sen denna gång så vågar jag inte ropa hej förrän efter nyår.
    Har ej haft lika mycket symptom denna månad, molvärk till och från samt ömma och tunga bröst, och nu suuuper känsliga bröstvårtor.

Grattis Och välkommen!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012