• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Skrutt 83

Min blev överlycklig! Vi har ju kämpat i 8 mån nu så är väldigt efterlängtat!

• sophiejennifer

Åh va kul! Vi har ju inte försökt ens, bara varit dåliga på att skydda oss.. Jag har inte berättat för min ännu, vet inte vad han kommer säga. Är nästan mer nervös för att säga till honom än att berätta för släkt och vänner senare..

• Liten Léonie

Ojdå, men va inte nervös för det... Kommer säkert gå bra, varit ihop länge?
    Å andra sidan så är han lika delaktig om ni har varit dåliga på att skydda er?
    Har ni pratat om barn? 

• LöjligaFamiljen

Min blev glad. vi har ju planerat en liten fyra. Men nu känner både jag och han lite "vad har vi gett oss in på? Vill vi verkligen det här?" men jag tror det är normalt att känna så va?

Fy tusan vad jag mår illa. Förstår inte varför det är värst på kvällen. Har sluppit illamåendet alla andra grav...
    Känns som att jag är jättebakis och det blir värre om jag är uppe och rör på mig. Så fort vi kommit hem och lagt barnen blir det sängläge för mig. Å imornkväll ska vi ha lite kompisar här å spela spel. Får se hur det kommer att gå...

Sjukt att man kan må så illa redan i vecka 4...

• sophiejennifer

Jag mår också jätteilla på kvällen! Varit sjukligt trött de senaste dagarna med..

Vi har bara varit tillsammans sedan augusti, han är mycket äldre än mg men vi båda har känt att vi är helt rätt för varann (jämfört med tidigare förhållanden). Jag längtar nog mest efter ett barn, men jag tror att han är redo. Vet dock inte vad han tycker om att vi får såhär tidigt och när vi inte bor ihop heller. Han är lite svår att läsa ibland..

• ÄngelnDennis
    sexhundra skrev 2011-12-25 17:54:53 följande:
    Åh äntligen en tråd!! Jag plussade i fredags, Bf 3september. Fick missfall förra månaden så hoppas det ger med dig den här gången! :) första barnet här. Känner molvärk i magen, inte så mkt i brösten än men jag är så trött. Kan sova hur mkt som helst.
    Jag plussade också i fredags, bf den 3 september och fick som sagt mf förra månaden! Dock är det mitt fjärde barn, men nästa lika Häftigt! 
  • totto

Hej tjejer! Jag har varit med i ett gäng sådana här trådar, men alla "bf juli-11". Alltså fick jag ett missfall förra månaden. Sen verkar det som om det tog sig med en gång, för nu har jag fått två plus igen. Visserligen svaga, men det kanske beror på att det är tidigt? Eller kan det vara ett nytt missfall på gång, vad tror ni?

Hur som helst är vi jätteglada, men tycker det är så svårt att glädjas nu när man vet hur det kan gå...

Är det vanligt med två graviditeter på 5 veckor? Var ett par stycken till som varit med om samma sak va?

Bm sa att jag skulle räkna från mf-blödningen, som sista mensens första dag. Har ni andra också gjort så?

Grattis till er alla!!

• totto

Just det, har bf i slutet på aug enligt mina beräkningar, men hoppade in här ändå. Känns som det kommer bli en septemberbebis ändå :)

• irmaqueen

Hej :) Har misstänkt graviditet i över en vecka, och testade positivt i morse på BIM :) Första försöket, hade verkligen inte väntat mig det.. har personer i min närhet som har jättesvårt att bli gravid så det är väldigt verkligt för mig att man kan vara infertil.

Men trots att vi är lite chockade, så är vi väldigt glada :) Om allt går vägen ska vi bli föräldrar för första gången!!

Bf 1 sep enl fl.
    Måste ju få visa för någon så lägger upp en bild här :)
    Hur mår ni andra? :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012