Inlägg från: ÄngelnDennis |Visa alla inlägg
  • ÄngelnDennis

Vi som väntar smått i September 2012

Här är en till BF 3 september !  

• ÄngelnDennis
    Skrutt 83 skrev 2011-12-25 16:23:51 följande:
    Hej tjejer! Grattis alla nyplussade! Ansluter gärna! Ett svagt men tydligt plus idag på äl+9/bim-5 är så överlycklig! 8 försök och 1 mf så verkar det verkligen vara vår tur att få syskon till lillkillen!
    Grattis !! Hade också ett tidigt MF förra månaden. Hoppas detta håller sig nu. Väntar på svar från min bm så blir det nog ett VUL och mediciner sätts in. (blodförtunnande) fragmin och trombyl pga av tidigare förlust av en pojke som föddes i vecka 36+1. Nu håller vi tummarna extra hårt! 

{#emotions_dlg.flower} 
  • ÄngelnDennis
    sexhundra skrev 2011-12-25 17:54:53 följande:
    Åh äntligen en tråd!! Jag plussade i fredags, Bf 3september. Fick missfall förra månaden så hoppas det ger med dig den här gången! :) första barnet här. Känner molvärk i magen, inte så mkt i brösten än men jag är så trött. Kan sova hur mkt som helst.
    Jag plussade också i fredags, bf den 3 september och fick som sagt mf förra månaden! Dock är det mitt fjärde barn, men nästa lika Häftigt! 
  • ÄngelnDennis
    irmaqueen skrev 2011-12-25 22:33:32 följande:
    Hej :) Har misstänkt graviditet i över en vecka, och testade positivt i morse på BIM :) Första försöket, hade verkligen inte väntat mig det.. har personer i min närhet som har jättesvårt att bli gravid så det är väldigt verkligt för mig att man kan vara infertil.

Men trots att vi är lite chockade, så är vi väldigt glada :) Om allt går vägen ska vi bli föräldrar för första gången!!

Bf 1 sep enl fl.
    Måste ju få visa för någon så lägger upp en bild här :)
    Hur mår ni andra? :)

GRATTIS !! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngelnDennis

Fick ju detta på BIM -4

Och idag tog jag ett till på BIM -1 

Nu klickade det till att vi ha en bulle i ugnen

• ÄngelnDennis
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 12:46:53 följande:
    Ja, men ont gör det:(
    Växtvärk kan göra ont. Jag hade fruktansvärda smärtor med 3:e sonen.. Jag var orolig att det var ett MF på gång, men han fyller 2 år den 19 januari.  

• ÄngelnDennis
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 12:51:02 följande:
    Någon mer som toksvettas?
    Jaaa!!   
  • ÄngelnDennis
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 12:54:23 följande:
    Om det ska vara såhär jobbigt så vill inte jag vara medObestämd
    Jag skulle kunna gå ut i sommarkläder!
    Ja det är inte kul.. Jag luktar så förbannat illa med.. Buhu
  • ÄngelnDennis

Jag har aldrig ätit sushi.. Hur smakar det? Är nyfiken att pröva men vet ej som sagt om man får äta det när man är gravid? 

• ÄngelnDennis
    irmaqueen skrev 2011-12-26 20:34:14 följande:

fy sjutton, nu är jag orolig! Vid 15 idag gick jag på toa och på pappret kom en färgad flytning. Kan inte säga om den var brun eller rosa. Sen kom det mörkbrunt segt vid 17. Och nu när jag var på toa så tror jag det kom en ljusbrunröd flytning på pappret :(
    Fan och jävla skit! :(((

Som dom skriver så behöver det inte innebära MF! Jag håller tummarna på att det INTE är det. Det är vanligare än vad man tro att man få som en blödning ibörjan just för att kroppen tror det är mens på g. 

Stor kram!  
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012