Inlägg från: eiramis |Visa alla inlägg
  • eiramis

Vi som väntar smått i September 2012

Efter att ha varit vaken i hela 11 timmar känner jag mig redo för ännu ett halvt dygn i dvala.

• eiramis
    Nelliepop skrev 2012-03-03 10:04:01 följande:
    ursch jag är lite orolig...

Mina bröst växte direkt när jag fått ett +. De blev flera stolekar större. Och hårda och ömma.. Nu sedan ett par dagar tillbaka har de blivit mindre igen... Varför??? Någon som varit med om liksdant??? Blir lite orolig att allt inte står rätt till=( 
    Mina bröst har varit lite till och från. När de är hårda och ömma är de större än de dagar då de är mjukare och oömma. Vet inte vad det beror på men det skulle ju kunna vara så att en del av svullnaden är vätska som sedan absorberas upp av kroppen.
  • eiramis

Fortsatt försöka höra med Angel Sound, men fortfarande inte hört några hjärtslag. Däremot så mullrar det som tusan några centimeter ovanför blygdbenet, undrar om det är gaser eller lilla knyttet som plaskar runt där inne. Det mullrar i alla fall betydligt mer där än strax nedanför naveln.
    Åh, vill ha konkreta livstecken från knyttet nu, nu, nu!
    v11+0 idag.

• eiramis

Någon mer av jag som blivit plågsamt törstig?
    Jag häller i mig litervis med vatten, men känner mig ändå jättetörstig och totalt uttorkad.

• eiramis
    Kaksmulan1 skrev 2012-03-05 14:31:46 följande:
    idag fick jag svar på vårt moderkaksprov och vår bebis mår BRA!!!! Solig
    Grattis!
  • eiramis
    JePaLuLi skrev 2012-03-05 06:01:49 följande:
    Jag vaknade igår en stund efter att jag somnat och bara var tvungen att ha en apelsin. Helst hade jag velat ha färskpressad. Apelsinjuice men det orkade jag inte fixa med :)
    Ha ni några sug efter nåt speciellt?

Har inskrivning idag! :)
    Jag har också varit väldigt mycket för citrusfrukter senaste veckorna, men just nu är jag mer sugen på melon och vindruvor.
  • eiramis
    un poco skrev 2012-03-05 16:03:36 följande:
    Hade tid för inskrivning idag, men någon timme innan jag skulle dit så började jag blöda. Det pågår fortfarande lite grann och har fått ont i magen.
    Inget som känns direkt roligt. Är väldigt inställd på att det är missfall på g.

Men har blivit sjukskriven och fått en tid för VUL på onsdag.

Men håller mig lite låg tills dess. Ska försöka få mig själv på andra tankar.

Vad roligt för er som fått bra resultat på KUB och varit på VUL. Grattis till er
    Åh, vad jobbigt. Hoppas att det går bra för dig.
  • eiramis
    Flisan skrev 2012-03-05 19:29:15 följande:
    vart ligger bildtråden?? haha förlåt, alldeles ny på den här sidan, vet inte riktigt hur man hittar än ^^
    Kolla i trådstarten, länken till bildtråden ligger där liksom länken till BF-listan.
  • eiramis

Usch, vaknade i morse med en känsla av taggtråd i halsen och nästintill obefintlig röst. Nu har jag i alla fall lyckats ta mig iväg till affären så jag har laddat upp med soppa, flädersaft, nektariner, honungsmelon, honungspomelo och jordgubbar.

StarStruck: Lycka till med förlovningen, lät som ett gullig plan du kommit upp med och det blir säkert uppskattat.

• eiramis

Jag och min sambo bestämde namn redan innan vi blev tillsammans, vi hade samma favoritnamn så det var lätt gjort. Det blir en liten Saga eller Loke. Sen har vi gjort så med andranamn att vi valt varsitt till Saga, så det blir Alva Saga Verdandi (jag som valde Alva) och blir det en kille så blir det Nils Loke och Nils är efter min pappa som gick bort för snart 12 år sedan.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012