Vi som väntar smått i September 2012
Efter att ha varit vaken i hela 11 timmar känner jag mig redo för ännu ett halvt dygn i dvala.
Efter att ha varit vaken i hela 11 timmar känner jag mig redo för ännu ett halvt dygn i dvala.
Fortsatt försöka höra med Angel Sound, men fortfarande inte hört några hjärtslag. Däremot så mullrar det som tusan några centimeter ovanför blygdbenet, undrar om det är gaser eller lilla knyttet som plaskar runt där inne. Det mullrar i alla fall betydligt mer där än strax nedanför naveln.
Åh, vill ha konkreta livstecken från knyttet nu, nu, nu!
v11+0 idag.
Någon mer av jag som blivit plågsamt törstig?
Jag häller i mig litervis med vatten, men känner mig ändå jättetörstig och totalt uttorkad.
Usch, vaknade i morse med en känsla av taggtråd i halsen och nästintill obefintlig röst. Nu har jag i alla fall lyckats ta mig iväg till affären så jag har laddat upp med soppa, flädersaft, nektariner, honungsmelon, honungspomelo och jordgubbar.
StarStruck: Lycka till med förlovningen, lät som ett gullig plan du kommit upp med och det blir säkert uppskattat.
Jag och min sambo bestämde namn redan innan vi blev tillsammans, vi hade samma favoritnamn så det var lätt gjort. Det blir en liten Saga eller Loke. Sen har vi gjort så med andranamn att vi valt varsitt till Saga, så det blir Alva Saga Verdandi (jag som valde Alva) och blir det en kille så blir det Nils Loke och Nils är efter min pappa som gick bort för snart 12 år sedan.